החולה ה – 12 בקורונה במרכז הרפואי ״זיו״

0 תגובות 92 ציפיות 1 דקות קרא עוד

למחלקת התפרצות לחולי קורונה במרכז הרפואי זיו, הובאה כעת (15:48) אישה בת 61 תושבת כפר שמאי לאחר שנבדקה ואומתה כחולת קורונה, מצבה מוגדר בינוני.

צילום: דוברות מרכז רפואי ״זיו״

היא הגיעה אמש למרכז הרפואי ״זיו״ עם חום, קושי בנשימה וכאבים בחזה. בשל התסמינים, היא הועברה לבידוד ושהתה בו עד היום. עם הגיעתן של תוצאות הבדיקה שאימתו כי היא אכן חולה בקורונה, היא הועברה למחלקת ההתפרצות הייעודית לחולי קורונה בזיו.

עדכון:
החולה בת ה-23 שאושפזה אתמול (חמישי) בערב במחלקת ההתפרצות במצב קל, הועברה היום לאשפוז ביתי באישור משרד הבריאות וקופת החולים בה היא חברה.

סה"כ מאושפזים כעת ב"מחלקת התפרצות" במרכז הרפואי זיו תשעה חולי קורונה: שבעה במצב קל ושניים בינוני.

עד היום אושפזו בסה"כ במחלקה 12 חולים, כאשר אחת החלימה והשתחררה ושניים אחרים במצב קל, הועברו לאשפוז: האחד למלון לחולי קורונה, והשנייה לאשפוז ביתי.