צילום: גיל נוימן

מאת אהרון מאיר דמרי.

במוצאי שבת (12/12) במסגרת אירוע הדלקת הנרות החגיגי של קבוצת הכדורסל הפועל גליל העליון, במשחקם בכפר בלום כנגד הפועל עפולה הכריז יו”ר המועדון, מר טמיר אברהמס על הצטרפותו של זוהר לבקוביץ’ למועדון בתפקיד נשיא המועדון.

צילום: גיל נוימן


הפועל גליל עליון עשתה מהלך משמעותי וחשוב מאוד כשהמשקיע והיזם זוהר לבקוביץ’ יהיה נשיא וספונסר של הקבוצה הגלילית. כידוע קבוצת הפועל גליל עליון משחקת בליגה השנייה בכדורסל שהיא הליגה הלאומית, עצם הפיכתו של לבקוביץ’ לנשיא יוביל את מטרתה של הקבוצה לליגת העל צעד אחד קדימה, ניתן להגיד צעד משמעותי ביותר. לבקוביץ’ הוא בנו של גיורא, שידוע לכולם כי גיורא היה מבין מקימי קבוצת הגליל ביחד עם כמה מחבריו. במוצאי שבת האחרונה הודיעה יו”ר הגליל העליון טמיר אברהמס על הצטרפותו של זוהר לבקוביץ’ כספונסר באופן רשמי. זוהר לבקוביץ’ בן 48 יליד קיבוץ דפנה, יזם הייטק וכוונתו היא להישאר בקבוצה לשנים רבות ומוצלחות.

לבקוביץ’ אומר כי, מדובר בסגירת מעגל של ממש כאשר לפני כ-40 שנים, היה אביו, גיורא לבקוביץ, ממקימי הקבוצה ביחד עם כמה מחבריו. מתוך דברים שפרסם לבקוביץ’: “איפשהו בשנות השבעים העליזות, אבא שלי היה מהמשוגעים שהחליטו שצריך כדורסל בגליל. הוא ועוד כמה חברה הקימו את הפועל גליל עליון. קבוצה שעלתה וירדה ועברה המון, קבוצה שהייתה מהקבוצות המשפיעות על הכדורסל בישראל. כמעט כל השמות הגדולים של הכדורסל בישראל עברו בקבוצה, גדלו בקבוצה, נדב הנפלד, עודד קטש, ארז חזן, דורון שפר, יוגב אוחיון , עומרי כספי, גור שלף, ועוד רבים. כילד חייתי על המגרש שלהם. בעיקר אהבתי את הארטיק במחצית, אבל גם התחברתי דרך זה לכדורסל. כנער אפילו יצא לי לשחק שם בקבוצת הנוער קצת. ממש קצת. לא הייתי מספיק גבוה לסנטר (רק 1.88) ולא הייתי מספיק מוכשר לשאר התפקידים. הקבוצה שינתה את הגליל. הביאה גאווה ובערמות. איחדה. בנתה ארגון מפואר של חינוך ולא רק לספורט. של תרבות. בלי מילים גדולות, פשוט ציונות. 1993, גביע המדינה, הקבוצה הראשונה שלקחה אותו מתל אביב. גאווה עצומה. ועכשיו, 2020, שנה קשה. קורונה. אין קהל במשחקים. הכסף במשורה. החלטתי שדווקא עכשיו תורי לעזור. לחזור הביתה. לעזור להחזיר את הגליל למקומו, לשיא. לעזור להחזיר את הפועל גליל עליון לתהילתה”

צילום: הפועל גליל עליון

מהנהלת מועדון הפועל גליל עליון נמסר: “קבוצת הפועל גליל עליון שמחה על הצטרפותו של זוהר לבקוביץ כנשיא המועדון וספונסר מרכזי. זוהר הוא יזם ישראלי מהבכירים בעמק הסיליקון, ומשתתף כמשקיע בתוכנית הכרישים. כמי שגדל בקיבוץ דפנה, הוא אוהב ומחובר לגליל עליון, ובחר לתמוך ולהשקיע בקבוצה במטרה להחזיר את הקבוצה לימיה הגדולים בליגת העל. החיבור של זוהר למועדון ולערכיו הוא טבעי, והוא מתכנן לתרום מהידע והניסיון שלו גם בקהילת הגליל העליון הרחבה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn