צילום: פרטי

מאת אהרון מאיר דמרי.

קריית שמונה נחלה הערב הפסד בתוצאה 3 – 1 נגד מכבי נתניה והסתבכה בתחתית. אך למרות ההפסד הכואב המשחק היה מרגש כיוון שהוקדש לזכרו של טל אלוני ז”ל מקריית שמונה שאהבתו הגדולה הייתה נתונה למכבי נתניה הקבוצה שליוותה אותו משחר ילדותו בכל תחנות חייו ועד יום מותו. מכבי נתניה הייתה בדמו ובנשמתו של טל ז”ל שהיה אוהד נאמן ומסור של הקבוצה ולא נטש אותה לרגע גם בימים קשים. מכבי נתניה מוקירה את טל אלוני ז”ל והמשחק כאמור נערך הערב לזכרו.

המשחק של עירוני איתוראן קריית שמונה מול מכבי נתניה היה משחק על שש נקודות ועל מקום בפלייאוף העליון, למרות שסיכוי קריית שמונה היה די נמוך נתניה הייתה צריכה לנצח על מנת להיות בפלייאוף העליון וכך היה.

מחצית ראשונה מאופסת באצטדיון בנתניה ועם תחילת המחצית השנייה נתניה כבשה שער יתרון שהחזיק דקות ספורות עד לשוויון של פרייר. השוויון החזיק דקות ספורות כאשר נתניה יצאה להתקפה וזכתה בכדור עונשין מפוקפק מאחד עשר מטרים. את בעיטתה עונשין כבשה נתניה ועלתה שוב ליתרון כאשר לאחר מספר דקות הגיע השער השלישי שחתם את תוצאת המשחק. בסיום כאמור נתניה 3 קריית שמונה 1.

ההפסד של קריית שמונה הותיר אותה עם 30 נקודות במרחק של 10 נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה. אומנם היתרון גדול אך כרגע נותר משחק אחד נוסף עד לסיום העונה ולפני שבעה מחזורים של הפלייאוף התחתון.

טל אלוני ז”ל נולד, גדל והתחנך בקריית שמונה שם הוא הקים משפחה לתפארת. הוא בנו של מייסדה וראש העיר הראשון של קריית שמונה “אברהם אלוני” ז”ל. טל ז”ל נפטר בפתאומיות לפני חודשיים והותיר בלכתו עיר שלמה בוכייה וכואבת. טל אהב והיו אהוב על הבריות והיה איש משפחה למופת, בעל לב ענק ונתינה אין סופית, הוא היה איש חסד ומעשים טובים. טוהר ליבו מסירותו וצניעותו האירו את את דרכן של משפחתו, חבריו הטובים וכל מכריו, הן בחייו והן במותו. איבריו של טל ז”ל נתרמו כפי שקיווה בצוואתו הרוחנית וכך גם במותו העניק חיים חדשים והציל ממוות. ליבו הרחב והטוב של טל ז”ל ממשיך לפעום בקרבנו ובלב הגדול הזה היה חדר אחד שמור לקבוצה שאותה כל כך אהב, “מכבי נתניה”. על המצבה של טל ז”ל בחרה המשפחה להבליט שניים מהסמלים שאפיינו יותר מכל את אישיותו המיוחדת וממש בסמוך לביטוי “טוב לכל” חרוט בגאון סמל המועדון של הקבוצה – היהלום. יהי זכרו ברוך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn