צילום: המכללה האקדמית תל חי

ד”ר אופיר בנימין, מהחוג למדעי המזון במכללה האקדמית תל-חי חזר לפני כשבוע מביקור רשמי בדובאי.  ד”ר בנימין ייצג את המכללה האקדמית תל-חי, כחלק ממשלחת ישראלית שנסעה לדובאי, בחסות בנק הפועלים ומכון הייצוא והכללה, ונציגים בכירים במשק, ביניהם מנכ”לי חברות, יזמים, ואנשי הייטק. מטרת המשלחת להכיר את דובאי ולרקום קשרים עסקיים עם אנשי מפתח מהאמירויות.

תכנית הביקור כללה אירועים ופגישות עם בכירים מתחומים שונים בדובאי. ביקור בכנס ה-GITEX הטכנולוגי, שהשנה היה בין היחידים בעולם שהמשיך להתקיים באופן פיזי, עם הקפדה על מסיכות ובדיקות קורונה מוקדמות. המפגשים של ד”ר בנימין כללו שיחות עם מנהל פיתוח של חברת מזון מהגדולות בדובאי שעוסקת בחטיפים, שגילו עניין רב בנעשה בחוג למזון במכללה האקדמית תל חי במטרה ללמוד מהחדשנות שנעשית בארץ ובמכללה. במסגרת הביקור הצטרף ד”ר בנימין למשלחת עסקית שנסעה לאבו דאבי, עיר הבירה הממוקמת כ- 150 ק”מ מדובאי, שם נפגשו אנשי המשלחת עם צוות חממה עסקית wework ליזמים בתחומים שונים אשר גילו עניין רב בתחום הפודטק המתפתח בגליל.

ד”ר אופיר בנימין: “החשיבות בנסיעה שלי לדובאי במשלחת כה בכירה הייתה מצד אחד לספר ולהביא את מרכז החדשנות והמצוינות בפודטק  שמוביל החוג למדעי המזון במכללה ומעבר לכך הנחתי תשתית ראשונית להמשך קשרים עם אנשי התחום מדובאי, שישמחו לשתף עמנו פעולה, ברגע שיקום מכון המזון  הלאומי. אנו פועלים בנושא זה עם צוותים ישראלים שנמצאים בדובאי, במטרה לחזק את תחומי המזון והחקלאות באיחוד האמירויות ביחד  עם הפיתוח שיקרה בארץ. הפעילות נעשית עם בשיתוף עם ממשלתיים שלנו ממשרד החוץ והכלכלה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn