צילום: סלים איהאב, ‘קואופרטיב הגליל העליון’

חברת התובלה “קואופרטיב הגליל העליון”, בבעלות החברה לפיתוח הגליל נבחרו להביא את המקפיאים לקירור לחיסוני הקורונה מנמל חיפה עבור חברת ICL. זאת לאחר שחברת ICL באמצעות חברת יגב ציוד רפואי ואנליטי נבחרה להביא משלוח ראשון של מקפיאים לקירור חיסוני הקורונה ממחסני היצרן בחו”ל, ישירות למרלו”ג טבע – סל”א, המפיצה הבלעדית של חיסוני הקורונה בישראל. אחסון חיסוני ‘פייזר’ מחויבים באחסון בטמפרטורה של מינוס 70 מעלות והגעה בזמן קצר לישראל.

משאיות קואופרטיב הגליל העליון בנמל חיפה
צילום: באדיבות חברת ICL

מנכ”ל ICL, ערן תמיר: “ההיערכות למבצע החיסון היא צורך לאומי ואנחנו ב-ICL גאים כמובן לקחת בו חלק. המבצע הלוגיסטי של הבאת המקפיאים הייעודיים, מנוהל כעת על ידינו כמבצע בזק, בהתאם לצורך השעה ולהתחייבות שלנו כלפי לקוחותינו וכלפי מערכת הבריאות. מדובר בתהליך מורכב ורגיש שחייב להתקיים במהירות, דיוק ו-100% הצלחה. אני שמח מאד שאנחנו מצליחים בכך”.

מנכ”ל קואופרטיב הגליל העליון, קובי מונוביץ: “עם הקריאה של חברת  ICLלמבצע מהיר להבאת המקפיאים שהובלו מחו”ל, לטובת אחסון החיסונים בתנאים הנחוצים, הוצאו בדחיפות שתי משאיות בשעת לילה אל הנמל. המקפיאים לא עברו את הנתיב הרגיל בנמלים, אלא הועמסו מידית על המשאיות הישר מבטן האנייה ומשם אל מרלוג חברת טבע, זאת עקב הדחיפות בהכנת המקפיאים לטמפרטורות הרצויות לאחסון החיסונים נגד קורונה, הצפויים להגיע לישראל בימים הקרובים. אנו שמחים להיות חלק ממבצע חשוב זה ומקווים, כי הצעדים שנקטה ממשלת ישראל להבאה מהירה של חיסונים לטובת אזרחי ישראל, יקדמו את מיגור מגפת הקורונה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn