צילום: המכללה האקדמית תל חי

בימים אלה נחתמו במכללה האקדמית תל חי הסכמים לשיתוף פעולה אקדמי ומחקרי עם שתי אוניברסיטאות בגרמניה, אוניברסיטת HNU ואוניברסיטת Bayreuth.

במסגרת החתימה על ההסכם עם אוניברסיטת HNU  הגיעו למכללה האקדמית תל חי מנהלי מכון היזמות של האוניברסיטה הגרמנית, פרופ’ ג’נס פטזמן ופרופ’ דניאל סקלמו . 

אוניברסיטת HNU היא אוניברסיטה חדשה יחסית במדינת בוואריה שנוסדה בשנת 1996 ולומדים בה כ – 4000 סטודנטים בתחומי ניהול וכלכלה. בדומה למכללה האקדמית תל חי האוניברסיטה עוסקת במחקר ובהוראה לתארים ראשון ושני ושואפת להתרחב גם לתוכניות דוקטורט. 

ההסכם עם אוניברסיטת Bayreuth בגרמניה, נחתם בעקבות קשר שנוצר תחילה בין חוקרי האוניברסיטה לד”ר אופיר בנימין, מהחוג למדעי המזון והמשיך באמצעות התקשרות של היחידה לקשרים בינלאומיים במכללה עם משרד הבינלאומיות של האוניברסיטה. אוניברסיטת Bayreuth מקימים בימים אלו פקולטה חדשה אשר תתמקד בתחומי מדעי החיים, מזון, תזונה ובריאות.
תחומים אלה משיקים לתחומי הלימוד והמחקר במכללה האקדמית תל חי וניתן יהיה לקדם שיתופי פעולה אקדמיים ומחקריים. לאוניברסיטה שתי תכניות לתואר שני בתחומי המזון, שהן תכניות בינלאומיות המתקיימות בשפה האנגלית וגם בהן צפויים להשתלב סטודנטים מהפקולטה למדעים במכללה האקדמית תל חי.

במסגרת שיתוף הפעולה גובשה רשימה של חוקרים שיקלטו סטודנטים לתואר שני מהמכללה האקדמית תל חי במעבדות האוניברסיטה הגרמנית וכן יקלטו סטודנטים גרמנים בתכניות קיימות אשר יבצעו את מחקריהם במכללה או במכון המחקר מיגל. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn