צילום: אשכול גליל מזרחי

בכנס ראשי רשויות גליל והעמקים שהתקיים בשבוע שעבר, ד”ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי פדה פוריה, בישר על פתיחת מרכז לצינתורי מוח לתושבי הגליל המזרחי בתאריך – 01.08.21. בכנס השתתפו 15 ראשי רשויות מאשכול כנרת עמקים ואשכול גליל מזרחי במטרה להעמיק את הקשר של המרכז הרפואי עם הרשויות והקהילות בכל אזור הצפון.

יו”ר אשכול גליל מזרחי וראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן-מובחר: “נפעמתי מהיוזמה וההובלה של ד”ר און וממנהלי המחלקות מהטובים שהכרתי. הבשורה הגדולה היא שיתוף הפעולה שנרקם בין המרכזים הרפואיים בגליל – “פדה פוריה” “וזיו”, ששואפים למצוינות ופועלים גם בחיבורים ובתאום מקצועי עם המרכזים הרפואיים הנוספים בצפון, המרכזים הרפואיים “הגליל” בנהריה, “והעמק” בעפולה, כדי להביא את הצפון לקדמת הרפואה. יש לנו הון אנושי מצוין שפועל בכל דרך לקדם את הבריאות בצפון, וממשלת ישראל מחויבת לתמוך בצמצום הפערים בין מרכז הארץ לצפונה בציוד, בינוי, מכשור רפואי חדשני ותמיכה בהון האנושי שפועל במרכזים הרפואיים בגליל ובצפון כולו”.

ראש מועצה מקומית יסוד המעלה ומוביל תחום הבריאות באשכול, אילן אור: “השתתפנו בכנס שאורגן על ידי ד”ר ארז און מנהל בית החולים פדה פוריה והצוות הניהולי הצעיר והמוכשר. ניתן היה לחוש ברוח הצעירה, המקצועית, היצירתית, והמוטיבציה הגדולה של הרופאים הבכירים לקדם את בית החולים לעולם המצוינות בתחום הקרדיולוגיה, כלי הדם, מחלות הריאה ומרכז שיקום גדול ייחודי וחדש שנבנה ממש בימים אלה בבית החולים. מרכז השיקום יאפשר אשפוז ושיקום של כ -90   מאושפזים בשלב ראשון. התרשמתי מאד. ניתן לומר בבטחה כי הצלחת בית החולים תביא לשדרוג משמעותי באיכות שירותי הבריאות בצפון. תודה לכל העוסקים במלאכה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn