צילום: מוטי שאשא

המשטרה נערכת לקראת משחק הכדורגל בין מכבי חיפה ועירוני איתוראן קריית שמונה באצטדיון בקרית שמונה שיערך מחר (רביעי, 26/5/21) בין השעות 17:30-23:30. גבעת שחומית תיסגר וכוחות יס”מ ופרשים ימנעו כניסה אליה.

כוחות משטרה רבים ביניהם לוחמי יס”מ, פרשים, כלבנים, כלבנים לאיתור חומרי נפץ, לוחמי משמר הגבול ושוטרים סמויים פרושים במעגלים קרובים ורחוקים על מנת לשמור על הסדר וביטחון הציבור.

שוטרי משטרת ישראל יקימו מחסומים וחסימות בכניסות לעיר ובתוכה, והכניסה לאזור האצטדיון והשכונות המקיפות תותר רק לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחק. תושבי השכונות מתבקשים להצטייד בתעודות זהות כולל הספח בו רשום מקום מגוריהם על מנת שיוכלו להיכנס לשכונות.

אוהדים המצוידים בכרטיסים שיגעו ברכב יופנו למגרשי חניה יעודיים באזור התעשייה ובביג קריית שמונה ויצעדו ברגל אל המגרש. רכבים שייחנו שלא כחוק – יגררו.

כל הכרטיסים נמכרו, אין איסוף בקופות. ספסרות ומכירת כרטיסים בסמוך למגרש ובשכונות הסובבות אותו, כמו גם רוכלות, אסורות בהחלט וקנסות יינתנו לעבריינים.

לאוהדים ללא כרטיסים – אין למה להגיע לעיר קרית שמונה

יבוצע בידוק קפדני ברכבי האוהדים ולנכנסים לאצטדיון, לא תותר הכנסת נשק, אלכוהול ואמצעי פירוטכניקה, שוטרים מחוץ לאצטדיון ובתוכו יעזרו בכלבים ויבצעו חיפוש על גוף ובתיקי הבאים.

אוהדים שיגיעו שיכורים או תחת השפעת אלכוהול גם אם יש בידם כרטיס כחוק לא יורשו להיכנס לאצטדיון.

האוהדים שרכשו כרטיסים, מתבקשים להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסי תנועה בצירים המובילים למגרשי החניה, ועל מנת למנוע עומס בכניסה לאצטדיון. השערים לאצטדיון יפתחו בשעה 17:30.

כוחות משטרה גדולים ביניהם שוטרים סמויים וכמאה סדרנים ישמרו על הסדר בתוך המגרש וימנעו ירידת אוהדים לכר הדשא – (ירידה לכר הדשא מורידה 10 נקודות.) ולא יותרו חגיגות של אוהדי מכבי חיפה במקום.

משטרת ישראל לא תאפשר כל גילוי אלימות פיזית ומילולית בתחומי האצטדיון ומחוצה לו, או פגיעה ברכוש. המשטרה תמצה את הדין עם המעורבים.

הנהלת מכבי חיפה ועירית חיפה נערכים לאפשר צפייה במשחק במסכי ענק בעיר חיפה – מרכז הקונגרסים, בסיטי סנטר ובמרכז כרמל ובהמשך ניתן יהיה לחגוג עם שחקני הקבוצה שצפויים להגיע לעיר חיפה מיד עם סיום המשחק.

שוטרים נושאי נשק שאינם בתפקיד נדרשים להגיע עם תעודת מינוי.

קיימת חשיבות רבה לאחריות המשותפת של קבוצות הכדורגל, האוהדים, והתאחדות הכדורגל בריסון וצמצום האלימות ובשמירה על ביטחון הציבור. מדובר בארוע תרבותי – ספורטיבי ולכן מצופה מקהל האוהדים והשחקנים לנהוג ברוח ספורטיבית ולגלות איפוק על פי נורמות ראויות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn