צילום: תומר פדר

באתר החרמון קיימת חוויה ייחודית של מרוץ אתגרי לפסגת הר החרמון המשלב אתגר, נוף מרהיב, וטכניקת ריצה ביוזמת חברת מרתון ישראל ובשיתוף פעולה עם אתר החרמון והמועצה האזורית גולן. גם השנה מצפים למשתתפים 3 מקצים שונים שהופכים את המרוץ לאתגר הוורטיקלי המוביל בארץ. באתגר החרמון כובשים את פסגת החרמון בריצה או בהליכה נורדית בתאריך 4.6.2021.

צילום: תומר פדר
צילום: תומר פדר

אתר החרמון המשתרע על שטח של כ- 2,432 דונם, בגובה 1,600 – 2,040 מטר מעל פני הים, מציע תנאים וחוויה ייחודית, דווקא כשחם ולח ברחבי הארץ, עד לפסגת החרמון הקרירה ונוחה. תוואי השטח ההררי מציע אתגר מסוג אחר שלא תמצאו בשום מקום בארץ, לצד אווירה מיוחדת, אדרנלין שמטפס לגובה 2040 מ’ מעל פני הים, המלווה במוסיקה מקפיצה, כל אלו יוצרים יחדיו חוויה אחרת, מאתגרת, עד פסגת החרמון, מול נופים עוצרי נשימה של הגליל, הגולן ועמק החולה.

לאוהבי האתגר מחכים 3 מקצים ביניהם:
1.מקצה צ’אלנג’ 2.7 ק”מ של ריצת 2.7 קילומטר וטיפוס עד 400 מטר מצטבר.

2.מקצה צ’אלנג’ שבע של ריצת 7 קילומטר וטיפוס 400 מטר מצטבר.

  1. 3.מקצה צ’אלנג’ ורטיקלי של ריצת 10 קילומטר וטיפוס של 1000 מטר מצטבר.
  2. הזינוק יוצא לדרך מהרכבל התחתון, ליד בובת השלג, עם תחילת טיפוס בשיפוע חזק של 25% לאורך כמה מאות מטרים עד התייצבות והגעה לתחנת מים לאחר קילומטר ראשון, עם נוף מרהיב לנקודת הזינוק. המשך בטיפוס מתון יותר עד לקראת סיום, שם מחכים לרצים מאה המטרים האחרונים בשפוע חד. הסיום ברכבל העליון עם נוף מרהיב על כל מסלולי הרכבל והר החרמון.
  3. עופר פדן מנכ”ל חברת מרתון ישראל  המתמחה בייזום והפקת אירועי קונספט ספורטיביים מוסיף ” החזון לקיים מרוץ באתר החרמון, נולד מתוך הרצון לשמור על סמלי מדינת ישראל, שהם חלק בלתי נפרד מהמורשת שלנו פה המדינה. מתוך מורשת זו, בדומה למרוצי הרים יוקרתיים בעולם, החלטנו להרים אירוע ספורטיבי שפונה לכל אוהבי הספורט ולחבר את הערכים שלנו עם ערכי המקום בצורה מכובדת ומשמעותית גם לדורות הבאים”.
  4. מיקי ענבר סמנכ”לית השיווק של אתר החרמון ציינה: “אתר החרמון גאה להיות שותף באתגר טיפוס החרמון שהפך למסורת שנתית, בשיתוף חברת מרתון ישראל והמועצה האזורית גולן, אנו מספקים הזדמנות מיוחדת לרצים ולספורטאים שאוהבים לגעת בפסגה. מדובר בתקופה אידאלית מבחינת מזג אויר להגיע עם בני המשפחה והציבור הרחב ולהנות מהפנינג ספורטיבי כחלק מבילוי סופ”ש בצפון לצד שלל פעילויות קיץ באתר”.
  5. לפרטים נוספים והרשמה לאחד המקצים כנסו לאתר הבית https://marathonisrael.co.il/
    המרוץ יתקיים ביום שישי 4.6.21.8, הזנקה:6:00 בבוקר.
    אתר החרמון : 1599-550-560     http://www.skihermon.co.il/
    הכניסה לאתר החרמון בקיץ והסיורים ללא תשלום, בהרשמה מראש. השימוש במתקנים ובאטרקציות בתשלום.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn