מאות מפגינים בצמתים בקריית שמונה, בהפגנה נגד חוק הפונדקאות. כמותם אלפים מפגינים מהבוקר בתל אביב, בירושלים, בחיפה, בבאר שבע ובמקומות נוספים ברחבי הארץ, במחאה נגד חוק הפונדקאות ונגד אפליה שמקיימת קהילת הלהט”ב.

המחאה התעוררה בעקבות הזיגזוג של נתניהו וההחלטה שלא לתמוך בתיקון חוק הפונדקאות כך שיחול גם על אבות יחידנים (כדרך להימנע מהצורך להתייחס לזוגות חד מיניים בחקיקה) והביא לתמיכה חסרת תקדים של חברות וארגונים בדרישה לשוויון.

 

 בתל אביב, חסמו כאלף מפגינים את נתיבי איילון לכיוון דרום במחלף השלום. קודם לכן נחסם גם צומת עזריאלי בת”א, כאשר המפגינים צועקים: “‘שיווין לכולם. צדק חברתי. הממשלה מפלה ציבור שלם שרק רוצה לחיות בכבוד”‘. הערב בשעה 20:30 תתקיים בכיכר רבין בת”א הפגנת מחאה גדולה.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק השתתף בהפגנה בשדרות רוטשילד בתל אביב ואמר: “החלטתי לשבות היום ובאתי הנה בשביל להזדהות עם הלהט”בים”. ברק התייחס גם לקריאות לסרב לשרת בצבא בעקבות האפלייה ואמר: “הכוח של הלהטב”ים במאבק יהיה גדול יותר אם למרות הפגיעה והעלבון הם כן ישרתו וכן יבואו, ומעמדת העליונות המוסרית של מי שמשרת ומקריב הם ידרשו את שינוי החוק והדפוס הזה של התנהגות הממשלה, שהוא באמת הזוי”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn