צילום: המכללה האקדמית תל חי

הקולג’ הישראלי: שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין הפועל “נופר” גליל עליון למכללה האקדמית תל חי

שחקני הפועל “נופר” גליל עליון יזכו למלגת לימודים מטעם עופר ינאי הבעלים של חברת “נופר” במסגרת שיתוף פעולה ם המכללה האקדמית תל חי ויחלו ללמוד בשנת הלימודים הקרובה בחוג לכלכלה וניהול ובחוגים נוספים במכללה.

גליל היא קבוצת הקולג’ של ישראל הסביר עופר ינאי את החזון שלו, “הגליל הוא מקום שקט ומבודד, שמאפשר תנאי מעבדה לשחקנים. בראיה שלי שחקני הכדורסל, שמסבים לכולנו הרבה הנאה ושמחה, הם הילדים שלנו, לא גלדיאטורים, ואנחנו גם צריכים לדאוג להם לשלב שמעבר. התוכנית הזו תעשה טוב גם לשחקנים וגם לגליל. נמרוד לוי, שכבר נרשם ללימודים, קיבל את ההחלטה להישאר בגליל, בין היתר בהשפעת הפגישה שלנו, שבה הוצעה לו ההזדמנות ללמוד במכללה תוך כדי עונת הכדורסל בגליל.”

נמרוד לוי, שחקן נבחרת ישראל, שנבחר לישראלי המצטיין של עונת 21/22, בחר להמשיך ולשחק בגליל, בין היתר בזכות האפשרות שניתנה לו להתחיל בלימודים אקדמיים. “אני מאוד שמח להתחיל ללמוד במכללה האקדמית תל-חי, לאחר ששמעתי עליה הרבה דברים טובים.”  נמרוד הדגיש גם את החשיבות שהוא רואה בלימודים אקדמאיים לצד קריירת הכדורסל: “חשוב לי להודות לעופר ינאי שקידם את האפשרות הזו, להתקדם גם ללימודים אקדמאיים. שיתוף הפעולה בין הקבוצה לבין המכללה הוא חשוב ומבורך. מהניסיון שלי, אין כמעט ספורטאים שמשלבים תואר אקדמי עם הקריירה המקצוענית. אני רואה בכך הזדמנות להשתפר ולהתקדם גם על המגרש, וגם לקראת החיים שאחרי קריירת הכדורסל.”

השחקן נמרוד לוי היה הראשון שנרשם והתקבל ללימודי כלכלה וניהול, במסלול מערכות מידע בתל-חי לאחר שנפגש עם דיקן הפקולטה למדעי החברה והרוח פרופ’ דורון לביא. ארבעה שחקנים נוספים: רועי הובר, איתי מושקוביץ, יהל מלמד והראל רינסקי, הגיעו בעקבותיו למכללה ונפגשו אף הם עם פרופ’ לביא ועם ראש החוג לכלכלה וניהול, ד”ר ינאי פרחה. בפגישה הוצגה בפני השחקנים תוכנית הלימודים שתהיה מתואמת עם אימוני הקבוצה.

לדברי פרופ’ דורון לביא: “משמח אותנו מאוד שנמרוד התקבל ללימודים בחוג לכלכלה וניהול ובעקבותיו שמחנו לפגוש את השחקנים הנוספים, המעוניינים להירשם למכללה. המכללה האקדמית תל-חי מברכת על הקשר שנוצר בין קבוצת הפועל נופר גליל עליון למכללה, מתוך  מטרה להעניק לשחקנים ערך מוסף, עם הלימודים באקדמיה. אין לי ספק, כי לצד רכישת מקצוע, הלימודים בתל-חי עשויים לסייע בידי השחקנים, לקבוע את ביתם בגליל ולעבור להתגורר כאן באופן קבוע”.

“החזון של המועדון שלנו הוא קידום השחקן הישראלי, ואני שמח שעופר ינאי נותן לנו את ההזדמנות לקדם את השחקנים שלנו לא רק על המגרש, אלא גם לקדם אותם לעבר תואר אקדמי ולחיים שלאחר הכדורסל.” אומר טמיר אברהמס, יו”ר המועדון. “בעבר דיברו על הקולג’ הישראלי בגליל, והיום אנחנו הופכים את הדבר הזה למציאות – כדורסלנים מקצוענים שרוכשים במקביל תואר אקדמאי.”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn