הלילה בסמוך לשעה 03:00 אירעה תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב, פרטי ומסחרי, בכביש מספר 89 בסמיכות לצומת עכברה- כביש דו סיטרי המורכב מנתיב אחד לכל כיוון. במקום נקבע מותו של נהג הרכב הפרטי בשנות ה-50 תושב צפת. שני ילדיו שהיו עמו ברכב בני 12 ו – 13 פונו למרכז רפואי זיו במצב בינוני. נהג הרכב המסחרי בן 60 פונה אף הוא למרכז רפואי זיו כשהוא במצב בינוני. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום עם קבלת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. מבירור ראשוני עולה כי אחד מכלי הרכב המעורבים סטה מנתיב הנסיעה שלו אל הנתיב הנגדי. סיבת הסטייה בבדיקה וחקירת התאונה נמשכת.
צילום: תיעוד מבצעי מד”א
יואל צרפתי ויצחק מנחם מירב חובשים באיחוד הצלה סיפרו: “מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנפגעים שפונו לאחר מכן למרכז הרפואי זיו בצפת. למרבה הצער נקבע מותו של פצוע באורח אנוש עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה”.
פראמדיק מד”א שמעון ביסמוט סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את 2 הרכבים עם פגיעות קשות, נהג אחד הרכבים, גבר כבן 51 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה, לאחר פעולות החילוץ המשכנו את הטיפול הרפואי אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. 3 פצועים נוספים, גבר כבן 50 וילדים כבני 10 ו-13 שנפצעו באורח בינוני טופלו במקום ע”י צוותים נוספים של מד”א ופונו לבית החולים.”
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn