צילום: תקשורת שר הבט”פ

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה קיים היום (חמישי) את הערכת המצב השבועית של גופי המשרד לביטחון הפנים בתחנת ׳ירדן׳ שבסמוך לטובא זנגריה יחד עם סגן השר גדי יברקן, מנכ״ל המשרד ניצב בדימוס משה (צ׳יקו) אדרי והמפכ״ל המיועד ניצב קובי שבתאי.

בתום הערכת המצב השר אוחנה סייר עם המפכ״ל המיועד ניצב שבתאי, ממ״ז צפון ניצב שמעון לביא וראש המנהלת לחברה הערבית ניצב ג’מאל חכרוש ברחובות טובא זנגריה בה פועלים בשבועות האחרונים כוחות רבים של משטרת ישראל, בהם גם הימ״מ, החטיבה הטקטית של מג״ב והימ”ס, אשר ביצעו מעצרים רבים ותפסו אמל״ח, כלי נשק, תחמושת וכספים.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה: ״גם הציבור הערבי ככל הציבורים בארץ זקוק לחוק וסדר. מרגע כניסתי לתפקיד הצבתי את המאבק בפשיעה בחברה הערבית, ואת תופעת הסד”ח (הפרוטקשן) – כיעדים מרכזיים לטיפול. משטרת ישראל פועלת בשבועות האחרונים בעוצמה רבה, ומחוז הצפון בפרט בעוצמה רבה מאוד כדי להשליט כאן את החוק והסדר כדי להיאבק בתופעות הפליליות הללו. אני מבקש לציין במיוחד את הפיקוד הנחוש של המפכ”ל המיועד ניצב קובי שבתאי ושל מפקד מחוז הצפון ניצב שמעון לביא, שניים מהמפקדים הבולטים, הנחושים וההתקפיים ביותר שיש במשטרת ישראל. אין לי ספק שהמאמצים יישאו פרי. אנחנו מבשרים היום שנקים תחנת משטרה בטובא זנגריה. הציבור יזכה לחוק ולסדר שהוא ראוי לו. יהיו יישובים ערביים נוספים כאלה. בכוונתי להביא את התכנית לאישור ותקצוב הממשלה בהקדם. אנחנו מחזקים את ידי השוטרות והשוטרים, המפקדות והמפקדים במחוז הצפוני ובכל משטרת ישראל. חוק וסדר זה המסר שיוצא מכאן היום מהמשרד לביטחון הפנים וממשטרת ישראל”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn