זו הפעם השנייה בה זוכה המחוז בפרס המכובד, ברמה של שני כוכבי זהב.

 

שירי פריאנט

 

תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצויינות ע”ש ראש הממשלה יצחק רבין ז”ל מתקיימת מדי שנה, בהתאם להחלטות הממשלה לקידום האיכות והמצוינות בישראל. התחרות נערכת בשני מסלולים- מסלול המצוינות העסקית ומסלול המצוינות הארגונית במגזר הציבורי, המנוהל על ידי נציבות שירות המדינה. מטרת תוכנית הפרס היא להתוות עקרונות של איכות ומצוינות ארגונית.

 

“שמחתי להתבשר על כך שמחוז הצפון זכה בעצם הימים האלה בפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע”ש רבין בשירות הציבורי לשנת 2016, ברמה של שני כוכבי זהב, בדירוג הגבוה ביותר”, כך אמרה השבוע ד”ר אורנה שמחון, מנהלת מחוז צפון של משרד החינוך, באיגרת לציבור המפקחים ועובדי המנהל במחוז”.

 

“אני מבקשת להודות לכל עובדי המחוז, מינהל ומפקחים, על עבודה ראויה לאורך השנים, שמובילה את המחוז שלנו להתקדמות מתמדת, עליה זכינו גם להכרה בינלאומית. הזכיה בפרס זה התאפשרה הודות להתמדתכם ומחויבותכם על מתן שירות איכותי ומקצועי לעובדי הוראה ולרשויות המקומיות. אני מודה לכם מקרב לב על פועלכם. אתם מקור גאוותי”.

 

מחוז הצפון אחראי על העשייה חינוכית ב-3,168 מוסדות חינוך הפרוסים לאורך גבולותיו – ממטולה שבצפון עד עמק המעיינות שבדרום. מספר התלמידים המתחנכים במחוז, מגילאי הגן עד התיכון, הוא 313,558. כ-30 אלף עובדי הוראה עובדים במחוז- במועצות המקומיות, במועצות האיזוריות ובערים הנמצאות בתחומו, כשביניהן: קרית שמונה, צפת, נהריה, מרום הגליל, עין קניה, קצרין וראש פינה.

 

דובר המחוז, דויד גורלי, מציין כי זו הפעם השנייה בה זוכה המחוז בפרס המכובד ובדירוג של שני כוכבי זהב. גורלי מוסיף כי עותק מהאיגרת של מנהלת המחוז נשלח לשותפים, ובכלל אלה: ראשי רשויות, מנהלי אגפי חינוך, מנהלי מוסדות חינוך ומנהלות הגנים בצפון.

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn