צילום: רשות שמורות הטבע והגנים

חניון הלילה בחורשת טל נפתח היום (חמישי) עבור ציבור המטיילים וחניונים נוספים ברחבי הארץ. חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ייפתחו למטיילים בהתאם להנחיות התו הסגול תוך הקפדה על שמירת מרחק בין האוהלים, עטיית מסיכות ומניעת התקהלויות.

בדומה לביקור בשמורות הטבע והגנים הלאומיים בצל הקורונה גם הלינה בחניוני הלילה שנפתחים עתה למטיילים תתאפשר רק בהזמנת מקום מראש באמצעות מערכת ההזמנות באתר רשות הטבע והגנים. זאת תוך שמירה על מכסות המאפשרות ביקור חווייתי וגם בטוח ללנים.

ביצוע הזמנת הלינות באמצעות אתר האינטרנט של הרשות יתאפשר כבר מהיום (חמישי בשעות הצהריים) ללינה החל מסוף השבוע הקרוב (יום חמישי) ולמשך מספר שבועות קדימה.

ברשות הטבע והגנים מדגישים כי בשלב זה תותר לינה רק באוהלים פרטיים ובקרוואנים של המטיילים. השימוש במתקני החניונים כגון מטבחי שדה, מקררים ומקלחות בחניונים השונים בהתאם לקיים יתאפשר תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול.

יצוין כי בשלב זה לא תתאפשר לינה בחושות, ואוהלים קבוצתיים בחניונים בהם אפשרות זו קיימת בימים כתיקונם. בנוסף בחניוני הלילה אכזיב ואשקלון בהם חוף רחצה, לא יפעלו שירותי הצלה מאחר ועונת הרחצה הסתיימה. פרטים מלאים על חניוני הלילה הפעילים, ימי פעילותם והזמנת מקום מפורטים באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים – https://bit.ly/2IMiFiO

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn