טקס הנחת אבן פינה לבניית שני בניינים חדשים בקריית שמונה שיתווספו למעונות הסטודנטים של המכללה האקדמית תל חי נערך לאחרונה במתחם מעונות מצדה בקריית שמונה. בניית הבניינים בתמיכת קרן קיימת לישראל (קק”ל).

הטקס בהשתתפות יו”ר קק”ל, אברהם דובדבני, מנהל המפ”ק, ירון אוחיון,  מנהל מרחב צפון בקק”ל, ד”ר עומרי בונה, ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן, מ”מ וסגן ראש עיריית קריית שמונה, אופיר יחזקאלי, ראש מועצה מקומית מטולה דוד אזולאי, מנכ”ל המכללה האקדמית תל חי אלי כהן, מ”מ נשיא המכללה, פרופ’ סנאית תמיר, רקטור המכללה פרופ’ ניר בקר, דיקן הסטודנטים פרופ’ מוסטפא עבאסי, והמשנה למנכ”ל מדי אטיאס.

בנייתם של שני מבני המעונות החדשים צפויה להתחיל בימים אלה. שני הבניינים החדשים יכללו עוד 132 מיטות אשר יתווספו  ל- 119 המיטות הקיימות במתחם מעונות מצדה בקריית שמונה הפועל משנת 2009.  

מנכ”ל המכללה האקדמית תל חי, אלי כהן: ” הקמת המעונות בקרית שמונה היא חלק מחזון המכללה ליצור אקדמיה מעורבת בקהילה בתוך ערי הבית שלנו, בקרית שמונה בגליל ובקצרין ברמת הגולן. הסטודנטים הגרים בעיר מנהלים כאן את חייהם, מעורבים בחיי הקהילה ומקדמים פעילויות חברתיות וחינוכיות במסגרות שונות בעיר. אין ספק כי שיתוף הפעולה עם הקק”ל תורם לא רק לצמיחתה של המכללה, אלא לצמיחתו של האזור כולו”.  

יו”ר קק”ל, אברהם דובדבני: “יש כאן חזון אמיתי והמכללה האקדמית תל חי מוכיחה כיצד באמצעות אקדמיה איכותית אזור יכול להתפתח ולצמוח. תל חי יצרה מציאות שמעודדת עוד סטודנטים, מרצים ומשפחות צעירות לבוא ולהתגורר בגליל. תפקידה של קק”ל הוא לא לעסוק בהווה אלא לעסוק בעתיד, לסייע ולתמוך במקומות בהם המדינה לא עושה זאת. השותפות עם תל חי היא בניית העתיד של האזור הזה, פיתוחו ויישובו של הגליל”.

ראש עיריית קרית שמונה אביחי שטרן: “היום ישנה מגמה בעולם של יותר ויותר משפחות ואנשים בעלי יכולות העוברים להתגורר בפריפריה, במקום עם איכות חיים אמיתית. זו הסיבה שאלפי סטודנטים מכל הארץ בוחרים להגיע להתגורר וללמוד כאן. אני מקווה שבקרוב תהפוך המכללה האקדמית תל חי לאוניברסיטת הגליל, מה שימשוך לכאן עוד סטודנטים ואנשי סגל”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn