צילום: המכללה האקדמית תל חי

כנס מחקרי הגליל וסביבותיו מתקיים במכללה האקדמית תל חי זו השנה ה-24., השנה חלקו הראשון של הכנס יערך בקמפוס מזרח של המכללה בתאריכים 22-23.3.2022 והיום השלישי לכנס יתקיים באולם הכנסים באגמון החולה ב – 24.3.2022. הכניסה לכל המושבים חופשית בהרשמה באתר הכנסים של המכללה האקדמית תל חי.

הכנס יפתח בערב חגיגי לציון 125 שנה לפעילות קרן יק”א בגליל. יומיים לאחר מכן יתקיימו במסגרת הכנס 19מושבים וביניהם: מושב המוקדש לתכנית המשולבת לתיגבור אספקת המים לגליל העליון ושמירה על איכות המים בכנרת. מושב המועצה האזורית גליל עליון על משולש הכוחות מועצה- ישוב-תושב. גידולים חדשים ושיטות מתקדמות לקידום החקלאות בגליל ובעולם. קהילות רוחניות בגליל בין טבע וסביבה לבין עימות עם הממסד ומושב מיוחד של ועדת התכנון המחוזית “הצפון על שולחן השרטוט” ועיקריה של התכנית האסטרטגית למחוז הצפון ל-2040. 

במסגרת הכנס, בערב יום רביעי 23 במרץ, יתקיים “שיח גלריה” בגלריית “הצד השני” של המכון לאמנויות תל-חי בקמפוס מזרח של המכללה האקדמית תל חי. ערב מיוחד בעקבות התערוכה “הָיֹה יִהְיֶה – אמנים משוחחים עם ארכיאולוגיה“, המוצגת בימים אלה.

הכנס מעניק הזדמנות לקהל הרחב להיחשף לחידושי מחקר של טובי החוקרים העוסקים בחקר הגליל עם הזמנה מיוחדת לתושבי הצפון ואוהבי הגליל ללמוד וליהנות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn