קריפס פינק
צילום: מו”פ צפון 

היום (2/2) יתקיים כנס מקוון בנושא התפוח. יועברו שתי הרצאות של ד”ר עומר קריין על קבלת צבע בקריפס פינק ודילול תפוח, והרצאה של שמעון אנטמן על שתלנות חדשה בתפוח. החל משעה 13:00, בדף הפייסבוק ובערוץ היוטיוב של מו”פ צפון כאשר החוקרים נמצאים און ליין בזמן ההרצאות להשיב לשאלות.

מו”פ צפון, ארגון המחקר והפיתוח של הייצור החקלאי בצפון, במכון המחקר מיגל, של החברה לפיתוח הגליל, ממשיך בסדרת כנסים מקוונים, בנושאים שונים של המחקר החקלאי היישומי. בההרצאות שמשודרות בכל יום בכל יום שלישי בדף הפייסבוק ובערוץ היוטיוב של מו”פ צפון. בין הנושאים שיוצגו בכנסים הקרובים: קינואה כגידול שדה חדש, השקיה מאוחרת בכרם יין, תכנית אינטרודוקציה בגלעיניים ועוד.  

ד”ר עומר קריין וחיה רק יהלום מנהלת מו”פ צפון
צילום: מו”פ צפון 

חיה רק-יהלום, מנהלת מו”פ צפון: “במסגרת מחקרי החדשנות, פותחו מודלים יישומים ליעול השימוש במים שיפור היבול , צימצום והפחתת הסירוגיות. נעשתה עבודה נרחבת לשיפור עיצוב העצים. השיטה חושפת הפרי לתאורה דבר המשפר את צבעו וטעמו של הפרי, מקלה על הקטיף ומביאה לחיסכון בידיים עובדות, אשר כידוע חסרות תמיד בענף החקלאות. כמו כן, נמשך המחקר והפיתוח בנושאי ההדברה בטכנולוגיות חדישות הידידותית לאדם ולסביבה”.

לפרטים נוספים: מו”פ צפון, אורטל אסולין – 04-6953508.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn