כפר הריצה Hide-Away החדש, בעין זיוון, אירח בסוף השבוע את נבחרת “טאפ מאדר- למען הגדולים מהחיים” – לסיום הקמפיין החמישי לגיוס תרומות לילדים חולי סרטן מבאר שבע.

צילומים מסוף השבוע של הקבוצה
צילום: כפר הריצה Hide Away , עין זיוון.

נבחרת המנכל”ים והמנהלים הבכירים הפועלת בהתנדבות לאיסוף תרומות להקמת “גן חלומות” סטרילי לרווחת ילדים חולי סרטן בבאר שבע התארחו בסוף השבוע בכפר הריצה בעין זיוון לסיומו של הקמפיין, כשהשיא- ריצה לפסגת החרמון. הנבחרת הצליחה לשבור שיא תרומות והשיגה סכום של 1.7 מיליון ש”ח בכל הקמפיין.


התכנון היה לסיים את קמפיין הגיוס בביצוע אתגר ה-tough mudder הקשוח בבריטניה, אך עקב הקורונה, הוחלט לבצע את הריצה המאתגרת לפסגת החרמון, ריצה ורטיקליאלית של 10 ק”מ עם גובה מצטבר של 1,000 מטרים.


הנבחרת פועלת ומתנדבת במהלך השנה בפעילויות עם משפחות וילדי העמותה החולים בסרטן, מפעילה ימי כייף ומשתתפת בקייטנות הקיץ המיוחדות למען הילדים שמפעילה העמותה.

חברי הנבחרת מנכ”לים מנהלי מערכות מידע ומנהלים בכירים מהמשק הישראלי בגילאים 40-60 מתגבשת בכל שנה מחדש למטרה של פעילות למען העמותה ובמקביל מתאמנת יחדיו באימוני קרוספיט וריצה ומסיימים כל קמפיין בריצת מסלול הטאפ מאדר בבריטניה שהוא מסלול מכשולים קשוח הכולל מעבר בתילי חשמל, צלילה בקרח, מעבר בתעלות גז מדמיע, זחילה בבוץ, ומעבר מכשולים נוספים, תוך ריצה של 20 ק”מ בטוואי שטח הררי ובוצי. האתגר הוא קבוצתי והמטרה היא של הנבחרת לסיים את האתגר יחד, תוך עבודת צוות.
 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn