צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

הפסד ביתי של עירוני איתוראן קריית שמונה אתמול (שבת)
למכבי תל אביב בתוצאה 2-0.

היה ברור לכולם שהמשחק לא יהיה קל. מכבי תל אביב הטוענת לכתר במומנטום אדיר. אך למרות כל זאת המאמן קובי רפואה החדיר בשחקניו אמונה שבמשחק בית קריית שמונה לא נופלת משום קבוצה.

המשחק נפתח בקצב מהיר וטוב מבחינת שתי הקבוצות. מכבי תל אביב שלטה יותר בכדור אך קריית שמונה לא ויתרה ונלחמה על כל כדור ואף הגיע למצב או שניים מול שערה של תל אביב.

הייתה זו מכבי תל אביב שכבשה ראשונה לאחר טעות של השוער המקומי ברטקוש, אם זה לא הספיק תוסיפו לזה עוד טעות של יואב הופמייסטר הקשר האחורי שקיבל צהוב שני מה שהוביל לכרטיס אדום ואת קריית שמונה בעשרה שחקנים, גם ככה המשחק היה קשה מול המכבים וכשנותר עוד שעה לשחק הקושי נהפך לכפול, קריית שמונה שמרה על שערה עד לשריקת המחצית והתוצאה נשארה בעינה.

במחצית השנייה הייתה זו דווקא קריית שמונה ששלטה בכדור והגיעה למצבים מול שערה של מכבי תל אביב למרות חוסר בשחקן, עם קצת ריכוז ואמונה קריית שמונה הייתה יכולה להשוות. טעות שיפוט בשלהי המשחק נתן למכבי תל אביב בעיטת עונשין מאחד עשר מטרים, מכבי גייקה מהנקודה הלבנה ובעצם סתמה את הגולל למשחק זה, בסיום כאמור מכבי תל אביב מנצחת את קריית שמונה 2-0.

קריית שמונה עדיין תלויה בעצמה בהבטחת הפלייאוף העליון, בשבת קריית שמונה למשחק חוץ אחרון לפני הפלייאוף מול הפועל כפר סבא, ניצחון של קריית שמונה יוביל אותה היישר לפלייאוף העליון בלי להיות תלויה במשחקים אחרים, מה שכן מעצים את סיכויי הקבוצה המקומית להגיע לפלייאוף העליון הוא משחקה של מכבי נתניה שתתארח בסמי עופר אצל מכבי חיםה הטוענת גם היא לכתר, פשוט זה לא יהיה ורוב הסיכויים שגם נתניה תצא מסמי עופר ללא נקודות, אך, אל לנו להשען על קבוצה זן או אחרת, ניצחון בכפר סבא יוביל לחגיגות הפלייאוף העליון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn