חשש לחייהן של שתי נערות, שנסחפו בנהר הירדן במקטע הסמוך ללהבות הבשן. כתבה זו תתעדכן בהתאם להתפתחויות
צילום: דוברות כב"ה צפון, דוברות משטרת ישראל
הודעת ראשונה מדוברות כבאות והצלה צפון: סריקות אחר 2 נערות שנסחפו בנהר הירדן סמוך ללהבות הבשן. חמישה צוותי כבאות והצלה ממרחב גליל גולן מבצעים בשעה האחרונה סריקות אינטנסיביות אחר 2 נערות שנסחפו במי הירדן ונותק איתן הקשר. במוקד 102 של מחוז צפון התקבלו דיווחים מחברותיהן על היסחפות של הנערות. למקום הוזנקו לוחמי האש וכן צוותי היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז צפון לצד כוחות משטרת ישראל ויחידת החילוץ המשטרתית. לאור מורכבות האירוע, הוקפצו צוותי להבה – היחידה הלאומית לחילוצים מיוחדים.
הודעת דוברות משטרת ישראל: לפני זמן קצר ,התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות 2 נערות שעל פי הדיווח נסחפו בנהר הירדן סמוך ללהבות הבשן. כוחות משטרה רבים וביניהם מסוק של היחידה האווירית , מתנדבי יחידת החילוץ, וכבאות והצלה, נמצאים במקום ומבצעים סריקות נרחבות במטרה לאתר את הנערות.
עדכון דוברות כבאות והצלה צפון, שעה 19:36 – 13 צוותי כיבוי והצלה לישראל פועלים במקום מזה כשעתיים. בין הצוותים נמנים כוחות יחידת להבה – היחידה הלאומית לחילוצים מיוחדים. בשלב זה נערכים צוללי היחידה לכניסה למים לטובת סריקות תת מימיות"
מפקד תחנת גליל גולן, טפסר משנה נתן בנשימול: ״מזה כשעתיים צוותי כיבוי והצלה סורקים אחר 2 הנערות שנעדרו במים. לאחר סריקות על גבי סירה ובגדות, בשלב זה ייכנסו צוללי יחידת להבה לתוך המים בשילוב אמצעים טכנולוגיים על מנת לאתר כמה שיותר מהר את הנעדרות״.
