המשרד לשיוויון חברתי יעביר מאות אלפי שקלים לפעילויות אזרחים ותיקים בראש פינה.

 

זאת בעקבות יוזמה של השרה לשיוויון חברתי, גילה גמליאל: “אני שמחה על שיתוף הפעולה עם ידידי, ראש המועצה אביהוד רסקי, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה לרווחת תושבי ראש פינה”.

 

במסגרת קול קורא שהפיץ לאחרונה המשרד לשוויון חברתי לקיום פעילויות לאזרחים ותיקים ברשויות המקומיות, נחתם ביום שני האחרון הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי למועצת ראש פינה. במסגרת ההסכם יועברו מאות אלפי שקלים לפעילויות לאזרחים ותיקים ברשות.

 

השרה גמליאל אירחה השבוע בלשכתה, שבמטה ישראל דיגיטלית שבבני ברק, את ראש מועצת ראש פינה, אביהוד רסקי, למעמד חתימה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי לפעילויות לאזרחים ותיקים בראש פינה. המענק, על סך מאות אלפי שקלים, ישמש לטובת שורה ארוכה של פעילויות לאזרחים ותיקים ברשות.

 

הפעילויות, בין היתר, יתמקדו בתחומי האוריינות הדיגיטלית, פנאי, תרבות, ספורט, יזמות, פעילויות בין דוריות ותעסוקה. בסך הכל מציע המשרד כ-29 תוכניות שונות, מהן תבחר פעילויות מועדפות הרשות המקומית.

 

הסיוע עבור התוכנית למען האזרחים הותיקים בראש פינה מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות המקומיות. במסגרתו, יקיים המשרד פעילויות לאזרחים ותיקים בכל רחבי הארץ בהיקף של 70 מיליון ₪ בשלוש השנים הקרובות.

 

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, אומרת כי “ייחודיותה של התוכנית היא בכך שזו הפעם הראשונה שמשרד ממשלתי אינו ‘מנחית’ על רשות מקומית תכניות, אלא מעמיד בפניהן סל מגוון של תכניות לבחירתן. למעשה, אנו נותנים לרשות ל’תפור’ לעצמה את החליפה שבאמת מתאימה לה. ההיענות הרחבה והרצון של הרשויות להשתתף בתוכנית, הן ללא ספק עדות לכך שאנו עושים את הדבר הנכון וצועדים בכיוון הנכון בכל הקשור לקידום רווחתם של האזרחים הוותיקים בישראל”.

 

לאחר פגישתה עם ראש מועצת ראש פינה, אמרה השרה גמליאל כי היא “שמחה על שיתוף הפעולה עם ידידי ראש המועצה אביהוד רסקי, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה לרווחת תושבי ראש פינה”.

 

צילום:  לשכת השרה גמליאל

השרה גמליאל ואביהוד רסקי- ראש מועצת ראש פינה
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn