מלון חדש יוקם בקרית שמונה ויעודד את תיירות בעיר

 

בשורה טובה לקרית שמונה- בקרוב יוקם בעיר מלון עממי, בן 25 חדרים, אשר יעודד את התיירות בעיר. לאחר שהתקבל אישור מהוועדות לתכנון ובנייה, יוקם בית המלון, ברמת 3 כוכבים, במבנה שהיה בעבר מרכז קליטה. המבנה שיאכלס את המלון הוקם בשנות ה-70 על ידי הסוכנות כמרכז קליטה, ברחוב טרומפלדור בעיר. בשנות ה-90 שימש כמעונות לסטודנטים ובשנים האחרונות עמד נטוש.

 

עיריית קרית שמונה התחייבה לסייע ככל שניתן בקידום הפרויקט. ניסים מלכה, ראש עיריית קרית שמונה: “בפגישת העבודה שקיימתי לאחרונה עם שר התיירות ביקשתי את הסיוע שלו כדי שקריית שמונה תוגדר עיר תיירות. בנוסף ביקשנו את סיוע השר בסיוע משרדו ליזמים שיבקשו להקים מיזמים תיירותיים בעיר. השר הבטיח לעשות הכל כדי שמשרדו יעניק הטבות ומענקים ליזמים שיבקשו להקים בתי מלון בעיר ואני שמח שהדיבורים הפכו למעשים. אין ספק שזוהי עוד בשורה לקריית שמונה ולאזור כולו. אני מברך את היזמים בני קריית שמונה. נפגשתי עימם לפני כחודשיים בלשכתי והצלחנו יחד לשחרר חסמים שאיפשרו להגיע לרגע חשוב זה”.

 

את המלון החדש תקים חברת “נייסטק”, בתכנון של האדריכלית ירדנה ניסימיאן ובעלה, תושבי העיר. ירדנה היא בתו של אשר ניזרי ז”ל, ראש המועצה הראשון של העיר. “בגלל שגדלנו כאן, מבחינתנו זו סגירת מעגל”, אומרת ירדנה. “אבא שלי הגיע לקריית שמונה כשליח של הסוכנות ואנחנו רכשנו כיום את המבנה המדובר שיהפוך בקרוב למלון מהסוכנות היהודית. יש בקריית שמונה פוטנציאל גדול ואנחנו נעשה הכלל כדי לממש את הפוטנציאל הזה ולתת פתרונות לינה איכותיים לתושבי מרכז הארץ שמבקרים בקריית שמונה ובאזור”.

 

כמו כן, ירדנה מוסיפה: “אנחנו רוצים שהמלון יהיה בהישג יד לאוכלוסייה שמטיילת במקום ולא רוצה לשלם סכומים גבוהים. לוח הזמנים הוא שהמלון ייפתח לקראת פסח 2018 ומחיר לחדר יהיה 400 שקל, לזוג, עם ארוחת בוקר.”

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn