צילום: עוף הגליל

לקראת חג הפסח, מפעל ‘עוף הגליל’ של החברה לפיתוח הגליל, חילק 100 מארזים למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח מארזים עם מוצרי עוף, קמחא דפסחא’ לתושבי העיר קריית שמונה, בשיתוף מחלקת הרווחה ומתנ”ס ארתור פוקס בקריית שמונה.

גדי נתניאל, מנכ”ל ‘עוף הגליל’: “עוף הגליל מעניק לאורך השנה תרומה ואף מסייע בשיפוץ מוסדות חינוך שונים בקריית שמונה. השנה אנו מעניקים 100 מארזי מוצרי עוף, למשפחות נזקקות. ‘עוף הגליל’ הינו המעסיק הגדול ביותר בקריית שמונה ואנו רואים בכך שליחות וחובה של מפעל הממוקם בעיר, לתרום ולסייע לקהילה. אני גאה בעובדי המפעל, שעובדים בימים אלו ללא הפסקה ובהתאם לתקנות משרד הבריאות, בכדי לספק מוצרי עוף מובחרים מהגליל, לעם ישראל לקראת חג הפסח”.

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן הגיע למתנ”ס ארתור פוקס עם סגנו יורם ממן וצוות הרווחה בעירייה, נפגש עם מנכ”ל ‘עוף הגליל’ גדי נתניאל וברך את הנהלת ועובדי המפעל על תרומת מגוון רחב של מוצרי עוף לחג לעשרות משפחות נזקקות בעיר ואמר: “למפעל ‘עוף הגליל’ מסורת מבורכת וארוכת שנים של תרומה לקהילה וסיוע לנזקקים בעיר, אשר תרם וסייע גם לאורך כל שנת הקורונה לנזקקים. אני מודה ל’עוף הגליל’ וצוות העובדים ומאחל לכולנו חג שמח ובריא”.

מארזי ה”קמחא דפסחא” מבוססים על מוצרי עוף איכותיים וחלקיו השונים, תוצרת עוף הגליל. חג שמח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn