פרי גליל לוגו

מאבק פרי הגליל: שמעון סויסה דרש בכנסת “עצרו את הפיטורים, הורדת המכס- אסון”

דיון מיוחד התקיים היום בוועדת הכספים של הכנסת בנושא פרי הגליל, כזכור- בשבוע שעבר במפעל  שלחו 53  מכתבי לעובדי המפעל, כמחצית מכלל העובדים זאת בשל צמצום פעילות באריזה של ירקות קפואים כאשר לטענת הבעלים אחת הסיבות המרכזיות הינה הורדת מכסים.

ראש המועצה בדיון בכנסת

אל הדיון היום בכנסת הגיע ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה יחד עם יו”ר וועד העובדים מוטי חזיזה והבעלים מושיק אפרים שדרש מהאוצר לעשות כל מאמץ על מנת לא להוריד את המכסים ובכך לאפשר לפרי הגליל לשוב לפעול כסידרו.

ראש המועצה שמעון סויסה ציין בדיון: “במיוחד בעת הזו עלינו לנהוג באחריות ולדאוג לאזרחי ישראל ולא לאפשר חלילה פיטורי עובדים . אני פונה אלכם ומבקש לעשת ככל שניתן על מנת לאפשר למפעל לפעול כנדרש והכי חשוב- למנוע פיטורים של עשרות עובדים. אסור לנו לפגוע בכ”א הכל כך מסור שמשרת את המפעל נאמנה כבר שנים רבות, אין מקום להפוך אותם לקורבן כל פעם מחדש”

יו”ר וועד העובדים מוטי חזיזה שב וביקש לבטל את מכתבי הפיטורים, במקביל יו״ר הוועדה ציין את מעורבות המועצה והעומד בראשה למניעת הפיטורים וקרא לדחיית הפיטורים והבטיח לפעול ולעשות מאמצים למצוא פתרון להמשך פעילות המפעל. לסיכום ציין סויסה: “נעשה כל שנדרש על מנת לאפשר את המשך עבודת המפעל והעובדים”

מוטי חזיזה יור ועד העובדים אמר בתום הדיון: “היה דיון מעמיק ענייני ונוקב בסיומו אני אומר בזהירות כי יש סיכוי גבוה כעת לאחר התערבות יו”ר הוועדה גפני שהפיטורים יוקפאו בשלב ראשון לחודש ימים בתקווה שלאחר מכן יבוטלו לגמרי. מעורבות ראש המועצה שמעון סויסה והגעתו לדיון סייע רבות למאבקנו ואני מודה לו על כך ועל פועלו לאורך כל השנים בשם כל העובדים, כל עובד שלא יפוטר זה מתנה גדולה לכולנו”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn