משפחת טריטו

ממשיכה להתרחב: אוכלסו בניינים חדשים בחצור.

“אחייה פה עד יומי האחרון, יש פה איכות חיים”

תנופת הפיתוח וההתרחבות של חצור הגלילית לא עוצרת גם ביימי שגרת-חירום אלו. במהלך השבועות האחרונים הושלמו פרויקטים לבנייה ברחוב הזית וברחוב הרימון ובניינים חדשים אוכלסו בבני חצור הגלילית מחד ובקליטת תושבים חדשים מאידך.

בין בני חצור הגלילית ששיפרו דיור ונכנסו לבית חדש בבנייה החדשה בשכונת הרימון הוא יואב יוספי, “עברנו תהליך טוב, ההתנהלות בהתחלה מול הקבלן הייתה מורכבת אבל היא הסתדרה בהתערבות אישית של ראש המועצה שמעון סויסה- כשיש מי שדואג לתושבים זה נראה ומתבצע אחרת. אשאר בחצור עד יומי האחרון כי החינוך טוב, הפיתוח נרחב, יש איכות חיים טובה וכו

דור-גז
דור-גז

נריה טריטו הצטרף לקהילת חצור הגלילית לפני 4 שנים והקים את משפחתו בחצור, כעת הוא שיפר דיור ונכנס יחד עם משפחתו לבית החדש בנבנה: “הצטרפנו לחצור הגלילית והתגוררנו בשכונת הבוסתן, נחשפנו לקהילה מיוחדת ומחבקת, תחושה משפחתית חמה. כעת אנחנו נכנסים לבית חדש לאחר שמכרנו וקנינו באותה שכונה כי פשוט התאהבנו בשכונה ובקהילה המיוחדת הזאת של חצור ושל שכונת הבוסתן החדשה ואנו ממליצים לכל שאר החברים והמשפחה להצטרף אלינו כמו גם ללמעלה מ 20 זוגות חדשים”.

כאמור קהילת חצור הגלילית נמצאת במגמת התפתחות וצמיחה משמעות כאשר בישוב חיים כבר כ 11,500 תושבים, בנייה חדשה מעניקה אפשרויות רבות לבני ובנות חצור, למשפרי דיור, להשבת בנים ובנות שעזבו בעבר ואף לקליטת משפחות צעירות נוספות. כעת, חצור הינה הישוב המבוקש בגליל וערך הנדל”ן עולה כאשר באופק מצפים להגעת הרכבת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn