-כתבה פרסומית-

מאווררים תעשייתיים למרכזים לוגיסטיים מסייעים לשליטה בטמפרטורה הפנימית במחסנים ובחללים תעשייתיים, מה שמאפשר עבודה נוחה יותר עבור העובדים.

המאווררים מותקנים במרכזים תעשייתיים ומסחריים, ומניבים הטבות שחוסכות אלפי שקלים בחשבונות החשמל לאורך זמן, והם דרושים במיוחד במחסנים ובאזורים תעשייתיים רבים שמכילים סחורות שעשויות להיות רגישות לשינויי מזג אוויר.

לכן חשוב להקפיד על התקנת מאווררים תעשייתיים למרכזים לוגיסטיים כדי לשמור היטב על הסחורות המאוחסנות.

אחסון סחורות רגישות

כך, למשל, רכיבים אלקטרוניים דורשים אחסון בסביבה שבה מתבצע מעקב אחר הדרישות של הלחות. רמות לחות גבוהות עלולות לגרום לחלחול של לחות ולפגיעה ברכיבים חשמליים. גם תרופות רגישות במיוחד לסביבתן באזורי האחסון, כי רוב התרופות חייבות להיות מאוחסנות בטווח טמפרטורות קפדני וברמת לחות מבוקרת היטב.

אפילו אם מתרחשים שינויים קלים בלבד בהגדרות האקלים הדרושות, ההשפעות עלולות להיות משמעותיות על המאזן הכימי של התרופות, אבל ניתן למנוע את ההשלכות באמצעות התקנת מאווררים תעשייתיים למרכזים לוגיסטיים.

לתעשיית המזון יש מערך קשיים משלה,במיוחד באחסון פריטי מזון מתכלים, וגם מוצרים יבשים עלולים להיות מושפעים משינויים בחום, לחות וטמפרטורות הקפאה.

בקרת אקלים בחללים תעשייתיים

חללים תעשייתיים הם אזורי עבודה ואחסון גדולים שבהם ניתן לשלוט בטמפרטורה הפנימית באמצעות התקנת מאווררים תעשייתיים למרכזים לוגיסטיים, בדגמים מתקדמים, חזקים ושקטים שמשיגים את המטרה בקלות.

לא משנה כמה הוצאות הושקעו במערכת בקרת האקלים של מרכזים לוגיסטיים, זינוק בחום ובלחות, או ירידות פתאומיות בטמפרטורות עם אפשרות להקפאה, עלולות להשפיע על התפקוד של כל מערכת חימום או קירור.

חשוב להבין שחום יכול להתנדף במהירות במזג אוויר קר או להסלים במהירות במזג אוויר חם

כך גם במקרים של לחות גבוהה או ירידה מהירה בטמפרטורות. לכן חשובה בחירת דגמים מתקדמים  של מאווררים תעשייתיים למרכזים לוגיסטיים, שמתוכננים לסייע בשליטה על הטמפרטורות הפנימיות ולשמור על הגדרת הלחות על ידי הנעת כמויות גדולות של אוויר בקלות.

חיסכון בעלויות החשמל

למרות שהם חזקים מאוד, מאווררים תעשייתיים מייצרים את תנועת האוורור הנמוכה ביותר בתחום. מנועי מיסב הכדורים היעילים באנרגיה מיוצרים על מנת להפחית את עלויות חשבונות החשמל בכמה שיטות. האמינות המוגברת ואחריות היצרן לכמה שנים שמגיעה עם בחירת מאווררים תעשייתיים, מספקת גם חיסכון בהפחתת עלויות השבתה, החלפה ותחזוקה.

יצרני מאווררים הלכו צעד אחד קדימה בתכנון מאווררים תעשייתיים שפועלים על מחזורי האוויר היעילים ביותר באנרגיה. ניתן למצוא היום גם מאווררים תעשייתיים למרכזים לוגיסטיים שמבוססים על טכנולוגיות חדשות לחיסכון באנרגיה, שמכבים את המאווררים כאשר הם אינם בשימוש.

תנאי עבודה נוחים

התקנת מאווררים תעשייתיים למרכזים לוגיסטיים מאפשרת עבודה בתנאים נוחים. מקרים של מכות חום, מכות כור ובעיות נשימה שנגרמות על ידי אלרגנים שעפים באוויר ולחות גבוהה, יורדים באופן משמעותי.

כאשר עובדים מתפקדים בצלילות ובריאותם מוגנת, התאונות פוחתות. מניעת תאונות אינה חשובה רק להגנה על העובדים, אלא גם להגנה על הסחורות מפני תקריות של טיפול שאינו תקין.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn