– כתבה פרסומית –

הליכי השתלות שיער לנשים בטורקיה מציעים את הגישות המתקדמות ביותר לטיפולים בנשירת שיער אצל נשים ומהווים אלטרנטיבה זמינה לנשים שמבקשות לקבל שירותים רפואיים אמינים לשיקום נשירת שיער נשית באמצעות ניתוח קוסמטי באיכות הטובה ביותר.

סיבות לנשירת שיער אצל נשים

הגורמים לנשירת שיער אצל נשים עשויים להיות התקרחות אנדרוגנית, אנמיה, תסמונת שחלות פוליציסטיות, תת פעילות של בלוטת התריס, מחלות עור, זאבת, טיפולים מוגזמים לעיצוב השיער, כימותרפיה והריון. אבל לא משנה מאיזו סיבה נגרמת נשירת השיער, מטרת טיפולי השתלות שיער לנשים בטורקיה היא להשיג תוצאות טבעיות ויפות של שיקום השיער לטווח הארוך.

טיפולי השתלות שיער לנשים בטורקיה מתחילים עם אבחנה מדויקת של הגורם כדי לקבוע אם השתלת השיער מתאימה לסוג נשירת השיער, ואם ניתן יהיה להשיג את התוצאות המצופות. יש לבצע השתלת שיער רק על מטופלות בתנאי מתאימים מאוד לניתוח.

מה זה השתלות שיער לנשים?

בניגוד להנחה הרווחת, נשירת שיער משפיעה על גברים ונשים. למרות שהתקרחות גברית היא מצב שניתן לצפות לו מראש עם ההתבגרות, ברוב המקרים, התקרחות אצל נשים היא כמעט תמיד בלתי צפויה.

חשוב להקפיד על אבחון מדויק של רופא מומחה בטיפולי השתלות שיער בטורקיה לפני ביצוע ההליך, על מנת לוודא כי לא קיימות בעיות בריאות שניתנות לריפוי, שגורמות להתקרחות. השלב הבא הוא הקביעה אם שיטת מיצוי יחידות פוליקולריות (FUE) או השתלת שיער ישירה (DHI) הן השיטות האופטימליות להשגת התוצאות הדרושות.

לאחר כל הבדיקות המתאימות, מתחילים את הטיפול

טיפולי השתלות שיער בטורקיה מתחילים ברגע שההרדמה המקומית מתחילה להשפיע. בשלב הראשון, המנתח מסיר את השתלים מהאזור התורם באמצעות מכשיר מיוחד, בהתאם לעיצוב קו השיער שפותח בשלב הייעוץ.

לאחר מכן, המנתח מבצע חיתוכים מיקרוסקופיים באזור הנמען באמצעות מיקרו-מחטים, אבל שיטת DHI אינה כוללת את שלב החיתוך. הליך ההשתלה מתחיל מיד לאחר חיתוך השתלים.

הליכי השתלות שיער לנשים טורקיה

ניתוח השתלת שיער לנשים מתבצע בגישה ייחודית מותאמת אישית, שעשויה להיות שונה מהשיטות להשתלות שיער אצל גברים, והתוצאות עשויות גם להיות שונות בין המטופלות, באשר לאופן הפקת הזקיקים מהאזורים התורמים. קיימים שני סוגי הליכים אפשריים של השתלות שיער לנשים בטורקיה:

מיצוי יחידה פוליקולרית (FUE)

מומחי השתלות שיער לנשים בטורקיה משתמשים בשיטת חילוץ יחידת זקיקים (FUE) כדי לקצור בנפרד זקיקי שיער, בהם מתבצע חתך מעגלי בעור סביב החלק העליון של הזקיק, מהחלק האחורי של הראש.

השתלת שיער ישירה (DHI)

שיטת השתלת שיער ישירה (DHI) כרוכה בהשתלת זקיקי שיער אחד אחד ישירות לאזור נשירת השיער. כל זקיק שיער מושתל בכיוון, בזווית ובעומק מדויקים, באמצעות כלי מיוחד, שמספק תוצאות טבעיות וכיסוי מקסימלי. השימוש בשיטה זו מבטל את הצורך ביצירת חריצים באזור הנמען.

רופאי השתלות שיער לנשים בטורקיה מזהים את האזורים התורמים והמקבלים ומתאים אישית תכנית טיפול שתסייע לכן להשיג את קו השיער הטבעי ביותר, עם תוצאות יפות שיימשכו לטווח הארוך מאוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn