יום ראשון שעבר, חגג איתמר אוחנה  את יום הולדתו ה-19. אתמול הגיע עם חבריו לחגוג יחד בכנרת, כאשר נכנס למי הכינרת נסחף וטרם אותר. כ-250 שוטרים, כבאים, אנשי זק”א ומתנדבים משתתפים בחיפושים אחריו  ואחר שני הנעדרים הנוספים שנסחפו באירועים שונים: נחמן איטח בן 21 מביתר עילית ולירון קראדי בן 17 מאור עקיבא.

חננאל אוחנה, אחיו של איתמר, פרסם  קריאה  לציבור להתפלל לשלום אחיו: “חברים יקרים, אח שלי היקר לנו, טבע בכנרת והוא לא נמצא עד כה. אנא מכם קראו תהילים להצלתו, שישוב אלינו. חוסר הוודאות חונק ומתיש! איתמר אוחנה בן רחל. בקשה נוספת, ככל שיהיו יותר מתנדבים לעזרה בחיפושים כך יגדל הסיכוי למצוא אותו. בבקשה, עם ישראל, תעזרו לנו. אנו חסרי כוחות נפש”.

שמעון אוחנה, אביו של איתמר, עובד בישיבת ההסדר בקריית שמונה ומאז אתמול נערכות תפילות לשלומו בישיבה. הבוקר הגיע לאזור החיפושים: “איתמר בן 19, בשנה זו היה במכינה צבאית. יצא לחגוג יום הולדת עם חברים בחוף. וזהו, משם אני לא יודע. משם זה נגמר ואין לי עולם. נגמר לי הכוח. נשאר רק להתפלל”. הוא הוסיף: “כבר מאתמול אני פה אבל לא שמעתי שום דבר חדש. אנחנו מתפללים, אנחנו רק מתפללים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn