“נלחמים על החיים” היא הסיסמא שהתנוססה על גב חולצתם של מאות תלמידי בית ספר אזורי עמק החולה שהשתתפו ביום שלישי במרוץ האור והגבורה, לזכרם של 42 בוגרי בית הספר שנפלו במערכות ישראל.

המרוץ נערך זו השנה השלישית בארגון של אלון הירש, כאירוע של יום שלם עבור מורים ותלמידים, במרכזו חיבור של ספורט וזיכרון, והרבה כבוד לנופלים על הגנת המדינה. את המרוץ הזניקה מנהלת בית הספר עדנה בז, ובין מאות התלמידים בשלושת המקצים היה גם אורח הכבוד, תא”ל (מיל.) חסון חסון, לשעבר המזכיר הצבאי של נשיאי המדינה שמעון פרס וראובן ריבלין ובמטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה.

בטקס הזיכרון שנערך אחרי המרוץ, פנו גיורא זלץ ראש מועצה אזורית הגליל העליון ובני בן מובחר ראש מועצה מבואות החרמון למשפחות השכולות ושיבחו את עוז רוחם להמשיך את החיים וליצור, לעשות ולהזכיר. לתלמידים אמרו מי ייתן ואת אותה מסירות, תעוזה וגבורה שידעו הנופלים בשדה הקרב נדע אנחנו להפגין בשדה הקרב האזרחי, על דמותה של המדינה.

עדנה בז מנהלת בית הספר אמרה כי הנצחת חללי עמק החולה הופכת למסורת. היא הוסיפה כי בכל תלמיד ומורה יש אור מיוחד שצריך להעצימו. במותם העניקו לנו הנופלים את הזכות לחיות כאן, להאיר את אורנו המיוחד. השמחה והחג תמיד יהיו מהולים בזיכרון היקרים לנו שנפלו. אלה החיים”, דברי בז.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn