מוסדות החינוך של המועצה האיזורית הגליל העליון יפתחו את שעריהם לקהל הרחב למשך עשרה ימים.

מועצה איזורית הגליל העליון: “שבוע ה’ביקורים והביכורים’ הוא ההזדמנות של המועצה לחשוף לציבור הרחב את מגוון הפעולות והחוויות הקיימות במערכות החינוך בגליל”.

 

שירי פריאנט

 

מיום שני הקרוב תפתח מערכת החינוך של המועצה האיזורית הגליל העליון את שעריה וכולנו מוזמנים. במשך עשרה ימים יערכו ימי “ביקורים וביכורים” במסגרות החינוך של המועצה. מוסדות החינוך השונים יארחו הורים ומתעניינים,  אשר מוזמנים להיחשף לעשייה החינוכית המגוונת שלהם.

 

מערכת החינוך של המועצה האיזורית הגליל העליון כוללת 11 בתי ספר ויותר ממאה גנים ומעונות יום, אשר מפוזרים בקיבוצי המועצה. כיום מתחנכים כ-7,000 ילדים ובני נוער מקיבוצי המועצה, מושבים וערי האיזור.

 

מסגרות החינוך יפתחו לקהל הרחב מיום שני הקרוב לפרק זמן של עשרה ימים (עד ה-8 ביוני). מארגנות האירוע, ענת לוי, מנהלת אגף החינוך, וזהרה דגן, מנהלת אגף תפו”ח, אומרות כי “המועצה האזורית הגליל העליון משקיעה חלק ניכר מזמנה ומשאביה במערכת החינוך. התכנית המרכזית עליה אנו עובדים בשלוש השנים האחרונות היא ‘חדשנות חינוכית’. אחד הדברים המשמעותיים בה היא מערכת פיתוח מקצועי ויזמי, היוצרת פלטפורמה לשינויים וחידושים בבתי הספר”, הן מסבירות.

 

“שבוע ה’ביקורים והביכורים’ הוא ההזדמנות של המועצה לחשוף לציבור הרחב ולעמיתים למקצוע את מגוון הפעולות והחוויות הקיימות במערכות החינוך בגליל, בהם משתתפים אלפי ילדים ונוער מכל רשויות האזור, להביע את הערכתנו העמוקה למנהלים ולצוותים החינוכיים, ולהוקיר תודה לפועלם של עובדי מערכת החינוך כולה”.

 

אז מה בתוכנית?

 

בתי הספר יציגו תערוכות אמנות ויצירה, פרויקטים בפיזיקה, מעגלי שיח ופרלמנט הנוער, פעילות לסביבה ירוקה, פרויקטים במחשוב ובקרה, מפגשים עם צוותי החינוך, מדריכי החינוך הבלתי פורמאלי ומנהלי בתי הספר, כשאת הכול מלווים הערכים המובילים- מצוינות, חדשנות, קדמה וחשיבה מקורית.

 

ניב, תומר, אביב ומאיה ממועצת תלמידי תיכון עמק החולה כבר מוכנה לשבוע ביכורים וביקורים

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn