דני תמיר ואחותו, אורלי תמיר, תרמו פסנתר סטאנוויי (steinway),  ל”מרכז קלור” בבית המוזיקה בראש פינה באמצעות מנהל מרכז קלור תלם חורין, לאות כבוד, והנצחת מיה מרים תמיר ז”ל שהייתה פסנתרנית מקצוענית ובעלת הפסנתר, אשר תונצח בשלט הנצחה על הפסנתר.

צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

פסנתר סטאנוויי (steinway), הוא “הרולס-רויס” של הפסנתרים, בן למעלה ממאה שנים, שעבר במשפחת תמיר לאורך דורות, כולל הברחה הרואית מגרמניה הנאצית. משפחת תמיר אמרו כי הפסנתר במצב מצוין, והם רוצים שהוא יהיה במקום שישמרו עליו וינגנו עליו. תלם הראה להם את “מרכז קלור”, והם התלהבו עד מאוד מהמקום, ומהפסנתרים, ומכך ששומרים עליהם במיוחד.

תלם חורין, מנהל “מרכז קלור” למוזיקה ומחול: “הפסנתר היה בבית במתת שהיה בשיפוצים וממש במקרה, אחד המורים שלנו שהה במתת באותו השבוע. שלחתי אותו לבדוק את הפסנתר והוא התלהב מאוד וביקש שהפנסתר יגיע לשלוחה של ‘מרכז קלור’ בבית המוסיקה בראש פינה, הואיל והיינו צריכים לשדרג את הפסנתר שהיה שם, כך שיוכל לשמש בקונצרטים קטנים. לאחר הסכמת מועצה מקומית ראש פינה, אשר התחייבה לשלם על ההובלה ועל תפירת כיסוי לפסנתר, ארגנו את הכל והפסנתר הגיע לבית המוסיקה בראש פינה, כמובן בהסכמת משפחת תמיר”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn