צילום: אושרי ויצמן


לאחר יומיים של שלג במועצה אזורית גולן ערוכים לקלוט את הבאים לגולן. במועצה אזורית גולן נערכו לקליטת הבאים יחד עם נתיבי ישראל, משטרת ישראל, ואוגדה 210 . ממועצה אזורית גולן נמסר כי, כעת כשהכבישים פתוחים, התנועה זורמת וההגעה אפשרית.

ראש המועצה האזורית גולן, חיים רוקח “אנו נערכים לקליטת המוני המטיילים שיגיעו לגולן בסוף השבוע הקרוב. צפון הגולן לבן, מרכז ודרום הגולן ירוק ושופע מפלים, והלבן היחיד שתמצאו באזור הוא לבן הנרקיסים באחו נוב. אנו שמחים ומתרגשים. העסקים הגולניים נערכו לקליטת המטיילים, המסעדות ובתי הקפה פתוחים. שמורות הטבע ואתרי התיירות מחכים אף הם. המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים לסייע בהזרמת התנועה. בואו תהינו מהבילוי בגולן, מהמראות המשכרים, מהאוויר הפתוח ומחוויית התיירות הגולנית. כולנו מחכים לזמן הזה כל שנה ומחכים גם לכל עם ישראל שיגיע לנפוש בגולן-זה הזמן לגולן. מחכים לכם כאן”.

על מנת לשמור על ביטחון וליהנות מהטיול מועצה אזורית גולן מבקשים לשמור על כללי הבטיחות: אין לעצור בשולי הדרך. היזהרו מכניסה לשטחים העשויים להיות ממוקשים, הימנעו מפתחת גדרות תיל ושערי בקר, בהם נמצאות חיות המרעה. התנהגו בהתאם להנחיות המשטרה. שימרו על ניקיון הטבע והאתרים אליהם את מגיעים. קחו את הזבל אתכם והאירו ליתר המגיעים אתרים נקים ומסודרים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn