מנהלת מו”פ (מחקר ופיתוח צפון) חיה רק-יהלום והחוקרות הבכירות ד”ר מרים זילברשטיין וגלית רדל, ייצגו את מו”פ צפון במכון המחקר מיגל,בתערוכה הבינלאומית “פירות לוגיסטיקה” FruitLogistica  שהתקיימה השבוע בברלין.

צילום: מו״פ צפון

התערוכה מהווה את אירוע התוצרת החקלאית הטרייה הבינלאומי הגדול ביותר בעולם, בו השתתפו 3,300 מציגים של חברות פירות וירקות, מ-93 מדינות, כולל ייצוג מכובד מישראל, שלווה על ידי מכון הייצוא וכן משווקים, חקלאים חוקרים, אנשי קולינריה ועוד. רוב החברות מסין לא השתתפו השנה עקב התפשטות נגיף הקורונה. 

מנהלת מו״פ צפון חיה רק – יהלום: ״מטרת ההשתתפות בכנס הבינלאומי בברלין, הינה לשמור על קשרים קיימים, ליצור קשים חדשים עם מטפחי פירות מהעולם, לקדם את נושא המחקר והפיתוח שלנו בתחומי התוצרת החקלאית המתקדמת. במהלך התערוכה בחנו גם זנים חדשים ומעניינים של פירות, שניתן יהיה לאקלם בישראל, במטרה ליצור יתרון כלכלי לחקלאים בצפון הארץ, כמו כן קיימנו מספר פגישות עם מכוני מחקר אחרים בתחום החקלאי ועם חברות חקלאות מתקדמות מכל העולם, הכול במטרה לקדם את ענף החקלאות בגליל ובגולן”. עוד מציינת רק-יהלום כי קיימות והמחויבות לחדשנות, היו מגמות המפתח בתערוכה השנה, וכי בנוסף הוצגו השימושים ברובוטיקה מתקדמת בענף החקלאות, מעבדות העתיד, השפעת נושאי הלוגיסטיקה על שיווק תוצרת טרייה ועוד. תחום מעניין נוסף היה קידומן של נשים בתחום החקלאות המתקדמת והתעשייה החקלאית. 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn