צילום: אהרון מאיר דמרי.

מאת אהרון מאיר דמרי.

קריית שמונה התארחה הערב (ראשון) באיצטדיון דוחא ושיחקה מול בני סכנין. שני שערים של אנסה ואופיר מזרחי במחצית השנייה הספיקו לניצחון חשוב מאוד.

אחרי תיקו מאכזב מול באר שבע הגיע המשחק מול בני סכנין, למאמן קובי רפואה היה סגל כמעט מלא ( מלבד טורה הפצוע). המטרה הייתה ברורה: שלוש נקודות ופלייאוף עליון תלוי ברגלי השחקנים המקומיים.

מחצית ראשונה די חלשה של שחקניו של רפואה, סכנין שלטה ואף החמיצה, חזרתו של ברטקוש אל בין הקורות הייתה מאוד בולטת כשעצר כמה וכמה מצבים ויצא היטב לכדורי הגבוה המסוכנים של היריבה מסכנין, למחצית ירדו הקבוצות בתיקו מאופס.

יוג’ין אנסה
צילום: אהרון מארי דמרי

המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת, קריית שמונה אומנם לא שלטה הרבה בכדור, אך יחד עם זאת יצאה הקבוצה של רפואה להתקפות מעבר מסוכנות, כשבאחת ההתקפות כבש יוג’ין אנסה שער נגיחה מחמישה מטרים והעלה את קריית שמונה ליתרון של אחת אפס. סכנין ניסתה להשוות אך חוליית הקישור וההגנה ביחד עם השוער ברטקוש עמדו היטב על המשמר ושמרו על שער נקי.

עבדאאלה חליחאל
צילום: אהרון מארי דמרי
צילום: אהרון מאיר דמרי

שני חילופים עשה קובי רפואה כשהכניס את עבדאאלה חליחאל ואופיר מזרחי בדקות הסיום, שני השחקנים החזירו למאמן ובגדול, מסירה נהדרת של עבדאללה השאירה את אופיר מזרחי לבדו מול שוער סכנין, מזרחי לא נבהל ובקלאסה גלגל את הכדור לרשת ומעלה את קבוצתו ליתרון של שתיים אפס.

עם שריקת השופט לסיום המשחק (2-0) צהלו ושמחו שחקניו של רפואה בחדר ההלבשה, כעת קריית שמונה עם 32 נקודות ושלושה משחקים נותרו לקבוצה עד לסיום העונה הסדירה. כבר ביום רביעי תארח קריית שמונה את מכבי פתח תקווה למשחק שניצחון מקומי יבטיח כמעט בטוח את המקום בפלייאוף העליון, אחרי המשחק מול פתח תקווה ברביעי תארח קריית שמונה את מכבי תל אביב ביום שבת ובמשחק האחרון העונה תצא קריית שמונה לכפר סבא.

בנימה אישית:

השוער ברטקוש קיבל כרטיס אדום מול מכבי חיפה, ראשית אגיד שזה לא היה אחראי מצד השוער וחסרונו הורגש באופן בולט מול הפועל באר שבע היום. ברטקוש היה ממצטייני המשחק מול סכנין.

מאמן הקבוצה קובי רפואה לאחר המשחק
צילום: דוברות עירוני איתוראן קריית שמונה
אופיר מזרחי לאחר המשחק
צילום: דוברות עירוני איתוראן קריית שמונה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn