ביום המוזיאונים הבינלאומי, המתקיים ב- 15 במאי 2017, מזמין המוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי את הקהל הרחב לביקור ללא תשלום.

 

יום המוזאונים הבינלאומי השנתי מתקיים בחודש מאי, ברחבי העולם וגם בישראל, במטרה לחשוף את המגוון התרבותי של המוזיאונים ולקרב את הקהל אל המדע, האמנות, הארכיאולוגיה, העיצוב, ההיסטוריה והתרבות.

 

המבקרים במוזאון הפתוח לצילום ייהנו מהתערוכות הבאות:

 

תערוכת צילום – ‘מוזיקת רקע’ – תצלומים מארכיון התזמורת הפילהרמונית הישראלית, המוצגת בשנת השמונים לייסודה של התזמורת. פרי יוזמתה של טלי גוטליב, מנכ”לית קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית ומבוססת על ארכיון התצלומים של התזמורת המכיל כ- 15,000 תצלומים.

 

תערוכת צילומים- ‘מסע אל חיים שנגדעו – מקרית שמונה לפולין’, רגעים ומראות דרך עדשת המצלמה, של תלמידי כיתות יב’ מתיכון ‘דרכא דנציגר’ ו’ברנקו וייס’, מקריית שמונה, במהלך מסעם למחנות ההשמדה בפולין.

 

תערוכת צילומים – ‘עייני האיילה’, התערוכה מאפשרת הצצה נדירה לעולם דרך מבטה של איילה משגב ז”ל. איילה, אדריכלית נוף במקצועה, אומנית ומעצבת בנשמתה, התבוננה בסביבה הטבעית הבנויה ברגישות פיוטית כשחושיה החדים מופעלים במלוא העוצמה ומתבטאים בבחירה המיוחדת בעבודותיה.

 

תערוכת צילום – בוגרי קורס צילום מתחילים ומתקדמים 2017, העבודות המוצגות בתערוכה מבטאות את הנושאים שנלמדו לאורך הקורסים: צילום טבע ונוף, סטודיו, צילום לילה, צילום דוקומנטרי ועוד. המשתתפים בקורסים התנסו בסדנאות מעשיות באתרים ומקומות שונים בגליל ומחוצה לו, כשהמטרה היתה חידוד הראייה הצילומית ופיתוח רעיון בשפת הצילום, לצד היכרות עם ההיסטוריה של הצילום והמצלמה.

 

עוד במוזאון- צילומדע- אגף אינטראקטיבי מרתק וחוויתי לכל המשפחה- בעזרת מתקני הפעלה, משחקים טכנולוגיים, טאבלטים ותצוגות מצלמות מכל הזמנים, חוויה לימודית הממחישה את עולם הצילום על מכלול היבטיו.

 

שעות פתיחה ביום המוזיאונים הבינלאומי, בין השעות 08:00-16:00.

 

המוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי – 04-6816702, www.omuseums.org.il

 

 

רשימת המוזיאונים הפתוחים ללא תשלום, שעות הפתיחה והפעילויות השונות מפורסמת באתר איגוד המוזיאונים הישראלי www.icom.org.il  ובאתרי האינטרנט של המוזיאונים ברחבי הארץ.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn