-כתבה פרסומית-

השמש הקופחת פוגעת באיכות ובצבע של הבגדים. הפתרון: מייבשי כביסה. שילוב מנצח של מכשיר חשמל שהופך את החיים לפשוטים ושומר על הבגדים

בעבר מייבשי כביסה היו נחשבים לסוג של מותרות. אחרי הכל, עד כמה קשה יכול להיות לעמוד כמה דקות ולתלות בגדים על חבל? בשנים האחרונות התמונה השתנתה לגמרי וכמעט שלא ניתן למצוא היום בתים שאין בהם מייבשי כביסה. לכך יש כמה וכמה סיבות, שהראשונה שבהם היא שמירה על איכות ועל צבע הבגדים, אבל יש עוד כמה:

  • מייבשי כביסה הפכו להיות מאוד ידידותיים לסביבה – כיום מייבשי כביסה הם לא זוללי חשמל כפי שהיו לפני עשור ויותר. מדובר במכשירים חסכוניים, נוחים לתפעול ויעילים מאוד.
  • מיקום: מייבשי כביסה ממוקמים לרוב על מכונת הכביסה. בדרך הזו הם לא תופסים מקום בחדר האמבטיה וההעברה של הכביסה מהמכונה אליהם היא קלה ופשוטה.
  • מייבשי כביסה הם מעולים לימי החורף – כאשר אתם צריכים בגד מסוים ולא שמתם לב שהוא מלוכלך; כאשר הבן או הבת חוזרים מהבסיס וצריכים את המדים נקיים ליום המחרת; כאשר הילדים שמים לב שאין להם אימוניות (טריינינגים) ללבוש לבית הספר ביום המחרת – מייבשי כביסה הם הפיתרון המושלם. פשוט מפעילים מכונה קצרה, מכניסים אחר כך את הבגד למייבש ואחרי כמה דקות יש לכם את הבגדים שרציתם מוכנים ללבישה ומבושמים בריח של בית.
  • מייבשי כביסה שומרים על איכות הבגדים – השמש הישראלית הופכת את הבגדים לדהויים, פוגעת בגמישות של הסיבים ובעצם הופכת את הבגד לבלוי, גם אם הוא חדש לגמרי. כאשר הבגדים מתייבשים בתוך מייבשי כביסה, הם נשמרים לאורך זמן וניתן ליהנות מהם שוב ושוב. בנוסף, צבעם של הבגדים נשמר, כך שהבגדים נראים חדשים, גם אם הם מעונות קודמות.
  • הריח שיש לכביסה אחרי יבוש בתוך מייבשי כביסה הוא כזה שאי אפשר להשוות לשום דבר אחר. ברגע שאתם מוצאים את הריח האהוב עליכם, עשו בו שימוש חוזר, כך תיצרו ריח שהוא לגמרי שלכם, כזה שמזוהה עם הבית, עם רגעי משפחה שעטופים בהרבה מאוד אהבה.
  • חיסכון בזמן – מייבשי כביסה חוסכים הרבה מאוד זמן במטלות הבית. במקום להוציא את הכביסה מהמכונה, לנייד אותה אל חבל הכביסה, לתלות ואחר כך להוריד מהחבל, פשוט מעבירים אתה לייבוש. מייבשי הכביסה כבר יעשו את העבודה וכך יתפנה לכם זמן רב לאורך היום.
  • גם ילדים יכולים – מייבשי כביסה ניתן להפעיל בקלות והם מאוד בטיחותיים. המשמעות היא שגם אם אתם לא בבית, הילדים יכולים להפעיל את מייבשי כביסה ולסייע במטלות השוטפות.

אם כך, מייבשי כביסה יכולים להיות חלק בלתי נפרד מפעילויות היום יום. עכשיו רק נשאר להחליט האם אתם מחפשים דרכים להקל על החיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn