דובר העיר קריית שמונה דורון שנפר ממשיך להצליח ולכבוש יעדים כאשר לאחרונה נבחר כחבר הנהלת איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל.

זאת לאחר שדובר העיר שנפר נבחר במשך שנתיים ברציפות כדובר המצטיין של הרשויות המקומיות בישראל, כאשר הפעם האחרונה הייתה בשנה הקודמת, שנת 2021 וכאמור בשבוע שעבר נבחר כחבר הנהלת איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל.

הצלחתו של שנפר והערכה הרבה לה הוא זוכה הובילה את הנהלת איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל לבחור בו ולשמש חבר הנהלת האיגוד. 

שנפר זוכה להערכה מקצועית רבה על עבודתו ותפקודו המקצועי והמסור משך שנים רבות כדובר העיר קריית שמונה, במהלכן זכה בפרסים ארציים והוביל קמפיינים עירוניים, לאומיים ובינלאומיים ומוערך כדובר טוב ומקצועי בקרב אנשי מקצוע רבים בישראל. למרות הצעות רבות שקיבל במהלך השנים ממשרדים ממשלתיים, גופים ציבוריים וחברות עסקיות, העדיף תמיד להישאר בבית, בקריית שמונה, בעשייה למען העיר והתושבים.

יו”ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל ודובר עיריית באר שבע אמנון יוסף: “אין לי ספק כי דורון שנפר יתרום רבות מהידע הרב ומנסיונו העשיר לאיגוד בכלל ולהנהלת האיגוד בפרט. מאחל לדורון הצלחה רבה בתפקידו כחבר הנהלת איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל ומשוכנע כי הוא ימשיך לעשות חיל. מדובר באיש מקצוע מהטובים ומהאיכותיים שיש בתחום”.

ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן פרגן לדובר העיר שנפר על המינוי, חבר הנהלת איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל ובישר על המינוי בפתח ישיבת מועצת העיר שנערכה בשבוע שעבר: “בהחלט מדובר במינוי יוקרתי ובכבוד גדול. מברך את דורון על המינוי ובטוח בהצלחתו. יש לנו בעירייה הון אנושי מהטובים שיש ואני שמח כי המנהלים שלנו מתברגים בתפקידי מפתח בארץ. יש לנו עכשיו דובר שהוא חבר הנהלה וגם המבקר אורן ירמיהו נבחר לא מזמן כחבר הנהלת איגוד המבקרים בישראל. כבוד גדול”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn