מאת זהר נוי.


אם אתם הורים לילדים קטנים בטוח נתקלתם בפחדים של הילדים סביב השינה. זה מתחיל עם הקושי להיפרד מההורים, אפילו אם זה לכמה שעות, וזה ממשיך בחשש אמיתי מהחושך והשקט. האם מאחורי הדלת מסתתרת מפלצת? האם כשיעלה אור השמש כל הצעצועים יישארו במקומם? בנושא המעניין והחשוב הזה עוסק ספר הילדים “ממלכת השינה” שכתבה לי יאנג.

זהו סיפור מקסים, שעוסק בחפץ מעבר בילדות. זהו סיפור פנטזיה על היקשרות הילד לחפצים ועל הסיטואציה המוכרת שבה ילדים ״גוררים״ צעצועים ופריטים שונים למיטה.

נועם אוהב לבלות עם הצעצועים שלו ולא מוכן לוותר עליהם גם בלילה. כשאימו יוצאת מהחדר, מפליג נועם לממלכת השינה, עולמם של הבובות והמשחקים. הלילה הזה הולך להיות שונה מהלילות שלפניו. הספר מתאר את הילד נועם שחושש מהלילה ורוצה להיות עם הצעצועים שלו.

הרפתקה צבעונית ומרגשת מובילה אותו ואת הצעצועים לממלכת השינה, שם יגלה נועם שיעור חשוב מאוד בנאמנות ובעיקר בשליטה על המחשבות והרגשות, שהם – למרות גילו המוקדם – בידיים שלו.

לי יאנג מעבירה בספר מסרים חשובים מאוד לילדים על התמודדות עם פחדים ושופכת אור להורים על תפקידם וחשיבותם של חפצי המעבר בחיי הילדים שלהם. (איורים: דריה סינה, הוצאת אוריון, 02 עמודים)

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn