בימים אלה מקדמים באשכול רשויות גליל מזרחי מיפוי של כל אטרקציות התיירות בגליל המזרחי ובגולן לטובת מיזם תיירותי אזורי בדגש על אטרקציות תיירותיות ותוכן בגליל המזרחי והגולן. בימים אלה מבצע האשכול מיפוי של כלל האטרקציות ברשויות, בשיתוף עם עמותת התיירות ארץ הגליל, על מנת להכירם ולאגדם לטובת השתתפות במיזם. אשכול גליל מזרחי מאגד את 18 הרשויות המוניציפליות באזורנו לטובת קידום שיתופי פעולה אזוריים.

צילום: אשכול גליל מזרחי

נורית צור, מנכ”לית אשכול גליל מזרחי: “ענף התיירות הוא אבן יסוד לפיתוח אזורי, ועל כן ראשי הרשויות החליטו לפעול למינוף ופיתוח התיירות כמנוע צמיחה כלכלי. האזור שופע באטרקציות ופעילויות תיירותיות והאתגר הוא להנגיש את המידע לציבור הרחב, לייצר תשתית טכנולוגית חדשנית, נגישה ונוחה לשימוש שתייצר קפיצת מדרגה לתיירות. בעמוד הפייסבוק של האשכול פרסמנו טופס לבעלי האטרקציות וזו ההזדמנות להירשם למאגר התיירותי האזורי ולהשתלב בפרויקט. זו ההזדמנות להירשם ולקחת חלק במיזם”.

ראש מועצה מקומית ראש פינה, ומוביל תחום דיגיטציה באשכול, מוטי חטיאל: “המטרה שלנו להביא חדשנות לענף התיירות ולספק תשתית טכנולוגית מתאימה לתייר הישראלי ובהמשך גם לתיירות נכנסת. אנו שואפים ליצור חווית לקוח חדשה שתתווך בין המטייל לבעל האטרקציה”.

ראש מועצה מקומית קצרין, דימי אפרצב, אשר מוביל את תחום התיירות באשכול: “בתיירות אין משמעות לגבולות מוניציפאליים  – מטייל שמגיע לטייל באזור, לא שם גבול בין הגליל לגולן, בין צפת לגוש חלב. הוא מחפש את חבילת האטרקציות שתספק לו את החופשה המושלמת והמותאמת לו. לכן, פעולה אזורית משותפת של הרשויות לטובת קידום התיירות היא מכפיל כוח. בנוסף, מטרתנו לחזק את עסקי התיירות במרחב ולהנגיש אותם לקהל הרחב, לא רק בסופי השבוע אלא בדגש על אמצע השבוע”.

יו”ר אשכול רשויות גליל מזרחי וראש מועצה אזורית מבואות החרמון, בני בן-מובחר: “פרויקט התיירות הוא חלק מפעילות ראשי הרשויות לפיתוח כלכלי של ענפים אשר בהם יש לנו יתרון יחסי. הפוטנציאל התיירותי של הגליל המזרחי והגולן לא ממומש וביחד אנו פועלים לקדם מיזמים ופרויקטים אשר יעצימו את העסקים במרחב ויחזקו את הכלכלה האזורית”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn