בחברת טוף מרום גולן מדווחים על עליה חדה בביקוש לתערובות שתילה וטוף לגינון בעונה זו של השנה- האביב. במפעל החברה שבאזור התעשייה אלון תבור, הגבירו את הקצב וכמויות הייצור, על מנת לעמוד בדרישה ובכמות ההזמנות, שצמחה בכ-20 אחוזים במהלך החודש האחרון, עליה שהחלה לפני פסח ונמשכת גם בימים אלו. מידי יום יוצאות עשרות משאיות חלוקה לגינות פרטיות וציבוריות בכל רחבי הארץ, עמוסות באלפי יחידות ארוזות של תערובות וטוף, על מנת לספק מענה לביקוש הגבוה עם בוא האביב.

 

 

אלדד הרי, מנכ”ל חברת ‘טוף מרום גולן’ אומר, כי השנה לאור מזג האוויר החם, העלייה בביקוש החלה כבר בחודש מרץ ונמשכת גם בימים אלו כשתקופה זו נחשבת  למרכזית בלוח השנה בשוק הטוף והתערובות. מדוחות החברה עולה, כי התקבלו הזמנות בכ- 10 מיליון שקלים, עלייה משמעותית של כ- 20 אחוזים.

 

 

איתי בשן, מנהל השיווק ב’טוף מרום גולן’ מציין, כי עונת האביב והרצון להתחדש לקראת החגים- פסח, יום העצמאות ושבועות, הינן רק חלק מהסיבות לעליה בביקוש למוצרי הטוף: “מלבד הגידול בביקוש לשוק משתלות המכירה, אנו מספקים גם מצעים ייעודיים לחקלאות, כמו למשל בנטיעות נרחבות של מטעי מנגו, אננס, אוכמניות וכדומה. בנוסף, אנו מספקים טוף ותערובות גם לאתרי בניה בכל רחבי הארץ, שלאחר ימי החורף מגבירים את קצב העבודה”.

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn