בימים אלה קיבל החוג לכלכלה וניהול במכללה האקדמית תל-חי את אישורה של מועצת שמאי המקרקעין במשרד המשפטים להכיר בלימודי התמחות שמאות מקרקעין בחוג לכלכה וניהול לשם קבלת פטור מ 11 מתוך 14 הבחינות של מועצת שמאי המקרקעין. התמחות זו היא השנייה אשר מקבלת הכרה ממשלתית ומתווספת להכרה של הרשות לניירות ערך לפטור מבחינות היסוד בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון.

צילום: דוברות המכללה האקדמית תל חי

החוג לכלכלה וניהול בתל-חי, שוקד על מתן מירב האפשרויות לסטודנטים להגיע מוכנים לשוק העבודה מבלי להתפשר על הרמה האקדמית ולכן לצד זה מסלול חדש זה, מציע החוג מסלולי התמחויות מקצועיות נוספים, בתחומים מבוקשים בעולם התעסוקה:

מסלול ההתמחות בתיאוריה כלכלית, הכולל מגוון קורסים, העוסקים בניתוח עלות תועלת, תורת המשחקים, כלכלת משאבי טבע וסביבה, ארגון ענפי, כלכלה עירונית ועוד. בוגרי המסלול משתלבים בסקטור הציבורי ובייעוץ כלכלי לגופי ממשל ורשויות עירוניות.

מסלול התמחות במנהל עסקים, מבוסס על הקורסים כמו יסודות השיווק, חקר שווקים, יזמות, משחק מנהלים,  ועוד המסיימים התמחות זו יוכלו להשתלב במגוון חברות עסקיות גדולות וקטנות וכמובן אם ירצו יקימו מיזמים משלהם.

מסלול ההתמחות בלימודי שוק ההון – במסגרתו לומדים הסטודנטים קורסים העוסקים ביסודות המימון,  יסודות החשבונאות, ועוד ומסיימי התמחות זו יוכלו לעסוק במגוון תפקידים בארגונים פיננסיים כגון בנקים וחברות השקעה. מסלול זה מכשיר את בוגריו להשתלב בסקטור הפרטי והציבורי במגוון תפקידים, כגון: מנתחי ומישמי מערכות מידע, מנהלי מערכות מידע, יזמי אינטרנט ורשתות חברתיות ועוד.

מסלול התמחות בשמאות מקרקעין – מקנה לסטודנטים הלומדים בו, פטור מ-11 בחינות חיצוניות של מועצת השמאים בארץ, במסגרת הלימודים לתואר ראשון בכלכלה וניהול בתל- חי. מסלול התמחות זה מאפשר לרכוש ידע מקיף בניהול שוטף של נדל”ן וכן יכולת להעריך שווי של נדל”ן, ברמת ידע  גבוהה של שמאי מקרקעין מוסמך.

מסלול התמחות במערכות מידע ניהוליות מכשיר את בוגריו להשתלב בסקטור הפרטי והציבורי במגוון תפקידים, כגון: מנתחי ומיישמי מערכות מידע/ ERP, מדריכים ומטמיעים של מערכות מידע, מנהלי מערכות מידע, מתכנתים, בודקי תוכנה, מפתחים ומתחזקים של מערכות מידע, מפתחי ומנהלי אתרים, יזמי אינטרנט ורשתות חברתיות, מקדמי שיווק online, מפתחי יישומים למחשוב וטלפוניה בסביבת קוד פתוח וקוד סגור.

ניתן ללמוד בחוג לכלכלה וניהול גם במסלול לאנשים עובדים. מסלול זה נלמד בימי חמישי ושישי במשך 6 שעות ביום ומציע בחירה בין שתי התמחויות: לימודי שוק ההון או שמאות מקרקעין. המסלול מאפשר עבודה ולימודים בו זמנית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn