האופנוענים יקבלו את הזריחה בחג החירות בגובה 1,200 מטר מעל פני הים בתצפית מהר בנטל במרום גולן

 

מועדוני אופנועים מכל רחבי הארץ, ותיקים וחדשים, יגיעו גם בערב חג פסח הקרוב לצפות בזריחה מעל הר בנטל במרום גולן, 1,200 מטר מעל פני הים.

 

“גם בפסח הזה, בפעם השישית ברציפות, אנו ממשיכים את המסורת, להגיע עם האופנועים מכל רחבי הארץ, מיד לאחר ארוחת ליל הסדר, לצפות בזריחה מהר בנטל במרום גולן לאחר רכיבה מאתגרת. זו חוויה אמיתית וקיימת עוצמה גדולה ברכיבה על אופנועים, בחבורות גדולות. ההתארגנות לטיול דרך פורומים ודף בפייסבוק. רוב המשתתפים, אופנוענים ותיקים המחפשים אתגרים והזריחה מהר בנטל מתאימה לקבלת האביב וההתחדשות בחגיגיות בגובה 1,200 מטר מעל פני הים”, אומר האופנוען הוותיק זוהר בן דרור, ממארגני הרכיבה המסורתית.

 

 

כמיטב המסורת יפתח עבור האופנוענים ומלוויהם ומי שרוצה להתרשם מהאופנועים, בית הקפה “קופי ענן”, על פסגת הר בנטל, לקפה של בוקר.

 

 

תכנית המסע-  האופנוענים הדרומיים מערד, באר שבע וישובים בדרום, יצאו מיד בסיום ארוחת ליל הסדר. נפגשים ב- 11.04, בשעה 1:30 בחניון הסינמה סיטי בגלילות, עם הרוכבים ממרכז הארץ (תל אביב נתניה וכד’). (שימו לב – ערב פסח מתקיים ב- 10.4.2017, אך כיוון שהיציאה לפנות בוקר, התאריך יהיה כבר 11.4.2017), בשעה 2:00 תצא צפונה שיירת האופנועים מגלילות, לכיוון צומת אלונים, שם יחברו לרוכבי חיפה והאזור ומשם לצומת מחניים וביחד עם אופנועני הצפון יעלו כולם בשיירה ארוכה להר בנטל הסמוך לקיבוץ מרום גולן, בצפון הגולן, אל הזריחה. את השיירה מלווים רכבים לסיוע.

 

 

“אנו מקווים, כי מספר המשתתפים יגדל גם השנה וכמובן  נשמח לראות מלבד הגברים האופנוענים בחבורה גם נשים רוכבות על אופנועים, שיצטרפו אלינו למסע” אומר בן דרור וממליץ לרוכבים ובמיוחד למובילי הקבוצות להכיר את המסלול או לנווט בעזרת הסמארטפון.

 
פרטים בפייס בוק של זוהר בן דרור או בפייס בוק רכיבה לכבוד הזריחה בהר בנטל רמת הגולן – ערב חג פסח 2017

 

https://www.facebook.com/events/1373753742680758/?ti=cl

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn