פתיחת שנת הלימודים תשפד - במקאמאת צ. באדיבות מקאמת בית ספר למוזיקה מהמזרח (2)

מעל 100 סטודנטים למוזיקה מהמזרח, פתחו השבוע את שנה”ל תשפ”ד בבית הספר למוסיקה מהמזרח מקאמאת

מקאמאת בית הספר למוזיקה מהמזרח פותח את שנה”ל תשפ”ד

מעל 100 סטודנטים למוזיקה מהמזרח, פתחו השבוע את שנה”ל תשפ”ד בבית הספר למוסיקה מהמזרח מקאמאת, בלב העיר העתיקה צפת * שנת הלימודים נפתחה באיחור עקב מלחמת ‘חרבות ברזל’, התכונה בבית הספר חיובית מאוד ומהווה הוכחה שחייבים לשמור על השגרה גם בימים מורכבים

פתיחת שנת הלימודים תשפד – במקאמאת צ. באדיבות מקאמת בית ספר למוזיקה מהמזרח (2)

השבוע נפתחה שנת הלימודים במקאמאת -בית הספר למוזיקה מהמזרח שבצפת וזאת למרות הקושי הרב במציאות החיים. “אנו מאמינים כי החוסן הלאומי שלנו מבוסס גם על היכולת לקיים שגרת חיים מקדמת ומיטיבה. אנו בטוחים כי העיסוק במוזיקה ישרה על התלמידים והמורים רוגע וריפוי, להם אנו כה זקוקים בתקופה זו”, ציין ניסים לוגאסי, מנהל בית הספר מקאמאת.

דוקטור ריאד
דוקטור ריאד

95 סטודנטים בחרו לפתוח את השנה במסלול לימודי מוזיקה מקיף המקנה תעודה. ועוד מעל ל-20 תלמידים בקורסי החוץ במקאמאת. 12 סטודנטים נמצאים עדיין בשירות מילואים פעיל. בית הספר מתפלל לשובם בשלום ובמהרה ויעשו כל המאמצים להקל על שילובם בלימודים בשובם.

צוות ההוראה במקאמאת מתרחב ומתחדש השנה במורים מהשורה הראשונה בעולם המוזיקה בישראל – פיראס עיסמי ילמד את המקאם הערבי בשנה א’ וכינור ערבי, אייל אפשטיין ילמד קורס סאונד לשנה ג’, מנדי ורטהיים ילמד קמנצ’ה אזרי ויוסי ברופמן ילמד קאנון טורקי.

גם בתכנית הלימודים משולבים קורסים חדשים: קורס לזמרים בהנחיית מיכל חוטר. הקורס הפתוח בגרסה משודרגת בהנחיית מורן קנר יכלול השנה קבוצת מתקדמים וקבוצת מתחילים ויפתח ב1/1/2023.

כבכל שנה יערכו בבית הספר לפחות חמש סדנאות אומן, בחודשים הקרובים יתארחו במקאמאת את עמרי מור, יסמין לוי, והרב דוד מנחם לסדנאות עומק הפתוחות גם לקהל הרחב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn