תקופת הקורונה והסגרים הפכו את הבית למקום מרכזי בחיינו. עם השהות בבית נולד הצורך לחדש ולעצב את הבית בהתאם לשינויים החלים בחיינו שמשפיעים על עיצוב הבית והצרכים המשתנים. בדרך כלל נבחר בקו עיצובי שמרענן את הבית והשהות בו, ומעניק תחושה של נעימות. לשם כך צריך לבחור בחומר שמצליח להביא רעננות וחדשנות לבית, תכירו את הקוריאן.

הצילומים באדיבות DuPont Corian וניגא מוצרי איכות יבואן קוריאן דו פונט בישראל

חומרי הגלם שנבחר לעיצוב הבית יכתיבו את מראה הבית ויקבעו נופך עיצובי חדש. לרוב נבחר בחומרי גלם ייחודים ששומרים על קו עיצובי שמעניק למראה הבית יופי ונעימות. בעולם העיצוב המודרני אדריכלים ומעצבי פנים רבים מבינים כי קוריאן ( Corianr ) מתאים לשימושים רבים, כשהוא נותן מראה יוקרתי  וחדשני לבית.

אם גם אתם החלטתם לעצב את הבית בעיצוב ייחודי, מרענן, וחדשני של הקוריאן, בשדה נחמיה תמצאו את  Corian Star”  המרכז הגדול בצפון לחומר קוריאן עם מיטב המומחים לקוריאן, שיתאימו עבורכם את הקוריאן שמתאים לכם, לעיצוב מושלם, ולבית רענן וחדשני.

הקוריאן הומצא בסוף שנות ה – 60 ושימש בעיקר במעבדות ובתי חולים עקב היכולות האנטי בקטריאליות שלו. החומר עשוי משילוב של אלומיניום ופולימר אקרילי, שמביאים לתוצאה של חומר חזק ועמיד.

הקוריאן הוא חומר יפה למראה, ונעים למגע, הרכב החומר ואופן עיצובו מקנים לבעל המקצוע אין סוף אפשרויות לעיצוב מושלם והתאמה אישית, שתתאים בדיוק לצרכי הלקוח, ולסגנון העיצוב בצורה מדויקת. ניתן לייצר משטחים אחידים ולהתקינם ללא “חיבורים” או תפרים, באופן אינטגרלי, ללא פגיעה במראה השלם. הקוריאן מגיע במגוון רחב של צבעים ועיצובים, הן אחידים והן לא.

ניתן לשלב את הקוריאן בחדרים, ולשימושים מגוונים בבית כמו, משטח עבודה במטבח, כיורים, חדרי אמבטיה, כולל האמבטיה עצמה, מדפים וחיפויים שונים. הקוריאן קל לתחזוקה לאורך שנים, ובמידה של פגיעה בחומר ,ניתן לתיקון ללא צורך בהחלפה.

 Corian Star – עיצוב ללא גבולות – מתמחים בעיבוד ועיצוב משטחי קוריאן בהתאמה אישית.  


Corian star  – קוריאן סטאר


Corianstar


מרכז קוריאן סטאר קיבוץ שדה נחמיה


0549630897

Corianstar@gmail.com

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn