צילום: אהרון מאיר דמרי

משחק ראשון ניצחון ראשון

מאת אהרון מאיר דמרי.

עירוני קריית שמונה התארחה הערב (שני) במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל בכדורגל. שער של שבירו ושער בזק של ידין לוגסי רק 19 שניות מרגע שנכנס נתנו את האות לחגיגות הניצחון הראשון בליגה.

קריית שמונה פתחה טוב את המחצית הראשונה שלטה בכדור ואף הגיע למספר מצבים מול השער של נס ציונה. מוחמד שכר היה הראשון להחמיץ כשעמד לבדו מול שוער נס ציונה אך עצירה לא טובה של הכדור גרמה לו להגיע לזווית קשה מול השוער ושכר בעט לגופו של השוער, אותו שכר שהחמיץ הוא גם זה שבישל כדור נהדר לשבירו והאחרון בעט נהדר מתוך הרחבה תוך כדי תנועה לרשתה של נס ציונה. קריית שמונה עולה ראשונה על לוח התוצאות ומובילה 1-0.

קריית שמונה שלטה לאחר הבקעת השער אך לא השכילה לכבוש את השער השני ולמחצית ירדו שחקניו של קורצקי ביתרון של 1-0.

תחילת המחצית השנייה לא הייתה דומה למחצית הראשונה מבחינת קריית שמונה. נס ציונה שלטה במרכז המגרש ושחקני קריית שמונה רוב הזמן התגוננו בצורה טובה למדי ושמרו על שערו של ברטקוש.

חילופים קצת מאוחרים של קורצקי אך חילופים מדויקים הביאו את שחקניו לשליטה מחודשת במרכז המגרש. בדקות הסיום חילוף אחרון של קורצקי ידין לוגסי נכנס לכר הדשא ואחרי 19! שניות בלבד כבש את השער השני של קבוצתו ובעצם חתם את תוצאת המשחק. 2-0 לקריית שמונה.

ניצחון חשוב מאוד במיוחד כשמדובר במחזור הפתיחה, למען ההגינות אגיד כי נס ציונה העולה החדשה לא קבוצה חזקה בלשון המעטה, אך, אל לנו לזלזל ולו לרגע בניצחון של קריית שמונה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn