צילום: דוברות משטרת ישראל

שוטרי משטרת ישראל בפעילות משותפת עם צה”ל בגבול לבנון, סיכלו אתמול (רביעי) ניסיון הברחת 15 נשקים וסמים מסוכנים מסוג חשיש בשווי של 2 מיליון ש”ח. בפעילות נעצרו 2 חשודים אב ובן תושבי ג’דידה מכר.

יחידת הגבולות של ימ”ר צפון מקיימת מארבים שגרתיים בגבולות לבנון ירדן במטרה למנוע הברחות של אמצעי לחימה וסמים מסוכנים. השבוע (רביעי) בשעות הבוקר, תצפית של צה”ל בגבול לבנון, זיהתה דמות שמגיעה  משטח  ישראל לכיוון גדר הגבול. כוח של יחידת הגבולות הוקפץ למקום ועצרו חשוד אחד (24, ג’דידה מכר) בסמוך לגבול המערכת כשהוא נושא עימו תיקים ובתוכם 15 אקדחים, 36 ק”ג חשיש ועשרות מחסניות בשווי מוערך כולל של כ- 2,000,000 ש”ח. כוח של יחידת הגבולות פתח בסריקות באזור ועצרו חשוד נוסף נוהג ברכב רנו סמוך לישוב נטועה ובהמשך החקירה התברר כי הוא אביו של החשוד שנעצר בסמוך לגבול יחד האקדחים והסמים המסוכנים.

מדובר צה”ל נמסר: “תצפיות צה”ל זיהו השבוע (רביעי) במהלך מעקב, חשודים שהעבירו תיקים משטח לבנון לשטח ישראל באזור מתת שבמרחב החטיבה המרחבית “ברעם”. כוחות צה”ל והמשטרה היו במעקב אחר החשודים לאורך כל האירוע ועצרו את החשודים הישראלים”.

ממשטרת ישראל נמסר: “פעילות היחידה המיוחדת הינה החוליה המבצעית הראשונה בשרשרת הפעילויות המבוצעות במסגרת המדיניות “ליבש את הביצה ולא רק לתפוס את היתושים” שמוביל מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון לביא ועזר מטפלת בכל תופעת הנשק הבלתי חוקי החל מנתיבי הברחות הנשק, דרך סוחרי הנשק ועד למבצעי הירי”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn