שוב השותפות בין הגליל למגבית קנדה מניבה פירות לרווחת תושבי האזור – בשבוע שעבר נחנך אמפיתאטרון ראשון מסוגו במכללת תל חי במסיבת פתיחת הלימודים * האמפי כולל 1,200 מקומות ישיבה וישמש את תלמידי המכללה ותושבי האזור כולו * אירוע הפתיחה כלל הופעות של לירן דנינו ועברי לידר, והשתתפו בו למעלה מ- 1,100 סטודנטים, סגל מנהלי וסגל אקדמי

 

אמפיתאטרון סילבר נחנך השבוע במכללה האקדמית תל חי והפך לראשון מסוגו בגליל המזרחי. האמפי שהוקם בקמפוס מזרח של המכללה, נקרא על שמם של ארנולד ואניטה סילבר מוונקובר, קנדה, שתרמו להקמתו. בניית האמפי התאפשרה הודות לקשר בין  הקהילה היהודית בעיר עם איזור הגליל והמכללה, באמצעות הפדרציה היהודית של וונקובר ודרך שותפות חוף לחוף ואצבע הגליל, המנוהלת על ידי מגבית קנדה.

טקס חניכת האמפי התקיים בשבוע שעבר כחלק ממסיבת פתיחת שנת הלימודים שאורגנה במשותף על ידי אגודת הסטודנטים והנהלת המכללה. נשיא המכללה, פרופ’ יוסי מקורי, ציין בדברי הפתיחה כי “אנו נרגשים מאוד הערב לחנוך את האמפי היפה הזה, שיצא לדרך בעזרת התרומה הנדיבה של משפחת סילבר, ואנו מודים מאוד למשפחה ולקהילת וונקובר בכללותה, אשר תורמת רבות לפיתוח הקמפוס והאזור. האמפי הזה, הכולל כ- 1200 מקומות ישיבה, ישמש לא רק את המכללה לאירועים וטקסים פנימיים, אלא יהווה נדבך חשוב שימשוך את תושבי האזור כולו לפעילות תרבותית מגוונת ויהפוך לאבן שואבת לכל תושבי הסביבה. הערב אנו נמצאים בנקודת מפנה חשובה ומרגשת בה, בנוסף לחנוכת האמפי, אנו צפויים להתחיל בבנייתם של שלושה מבנים נוספים: הראשון – הרחבת מעונות הסטודנטים בקריית שמונה, השני- מועדון סגל שיבנה על גג הספרייה בקמפוס לוואן, והשלישי – בניית בניין הלמסלי למדעים, אף הוא בקמפוס לוואן. בניין הלמסלי יהווה בית לחוקרי תל-חי ומכון המחקר מיג”ל ומוקד מחקר, הכשרה והוראת המחקר של התכניות ללימודים מתקדמים בפקולטה למדעים וטכנולוגיה. לבניין משמעות אסטרטגית רחבה בפיתוח הפריפריה הצפונית ביותר במדינת ישראל, והקמתו התאפשרה הודות לתמיכתם של קרן הלמסלי מניו יורק, קרן יק”א ומגבית אנגליה ה UJIA – שותפותיה האסטרטגיות של המכללה וכן בעזרת סיוע של הות”ת, במועצה להשכלה גבוהה”.

אירוע פתיחת השנה כלל שתי הופעות מלהיבות, הראשונה של לירן דנינו והשנייה של עברי לידר, והשתתפו בו למעלה מ- 1100 סטודנטים, סגל מנהלי וסגל אקדמי.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn