צילום: דובר צה”ל

חיילי חטיבת גולני של מחזור נובמבר 2020 השתתפו (21/1) בסיום מסע תג בחטיבת גולני ברמת הגולן. חיילי חטיבת גולני קיבלו את התג של החטיבה ונשבעו לצבא ההגנה לישראל בטקס בבא״ח גולני.

צילום: דובר צה”ל

חיילי גולני של נוב׳ 20 יצאו למסע הראשון שלהם בשעות הלילה והגיעו ישר מהבא״ח ל״תל פאחר״ שברמת הגולן והתחילו במסע על שביל מעלה גולני, בקור של 3 מעלות, בבוץ ובשלוליות, והם השלימו את המסע בשעות הבוקר וקיבלו את התג.

צילום: דובר צה”ל

מפקד המחזור, רב סרן בן אבישר: ״החיילים שלנו עברו דרך קשה במסע, מסע ראשון, שבעה קילומטרים באמצע הלילה ובקור, הם עמדו במשימה בגבורה ובכבוד כמו חיילי גולני, גאה מאוד להעניק להם היום את התג של החטיבה ולהשביע אותם לצבא ההגנה לישראל״

צילום: דובר צה”ל

מפקד פלוגה בבא״ח גולני, סרן רון יהונתן״ : ילדים שהפכו בלילה אחד ללוחמים, עשו מסע בתל פאחר, מקום שמסמל את החיבור למורשת חטיבת גולני, את ההקרבה שנדרשת מכל לוחם בחטיבה ואת מסירות הנפש שמאפיינת את גולני. גאווה לראות אותם מנצחים שוב ושוב את אתגרי ההכשרה והיום הם מצטרפים באופן רשמי למשפחת גולני”.

צילום: דובר צה”ל

מפקד כיתה, סמל לירן נח: “רגע מרגש ללא ספק גם בשבילי בתור מפקד , אתה מסתכל על אותם חיילים שלפני חודשיים הגיעו לך ילדים. והיום אחרי מסע לא פשוט בעליית תל פאחר אני גאה להגיד שבאופן רשמי הם נכנסו תחת שמה של חטיבת גולני”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn