צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל נערכת בכוחות גדולים עם כ – 5,000 שוטרים מנת לאפשר את קיום ההילולה של ר’ שמעון בר יוחאי תוך כדי שמירה על שלום הציבור וביטחונו. ניתן ומומלץ להגיע בשעות הבוקר של יום רביעי (28/04, ט”ז באייר) ויום חמישי (29/04, י”ז באייר).

ממשטרת ישראל נמסר כי, בהתאם להחלטת משרד הבריאות במטרה למנוע את התפשטות הנגיף תוגבל כמות האנשים במתחם ההדלקות ל- 10,000 איש. הקהל מתבקש להקפיד על ההנחיות ולהישמע להוראות השוטרים במחסומים. למעט מתחם ההדלקות ההר כולו פתוח לקהל הרחב, כמו כל אתר תיירותי, ויהיו פזורים בו מסכי ענק כדי לאפשר לקהל לצפות בנוחות ובטיחות בהדלקות בשידור חי. משטרת ישראל ממליצה לא להגיע לציון בזמן ההדלקות כדי להמנע מדוחק וצפיפות. כל מי שמגיע לציון מתבקש להיכנס ולצאת במיידי ולא להתעכב במקום על מנת לאפשר לשאר המאמינים שממתינים להיכנס למקום.

משטרת ישראל קוראת לציבור הרחב לגלות אחריות ביום חמישי צפוי מזג אויר שרבי ולכן אין להביא אנשים מבוגרים, ילדים וחולים, מדובר בשנה מיוחדת בשלהי הקורונה ומשטרת ישראל עושה מאמצים כבירים כדי לאפשר את הארוע והקהל נדרש מצידו לקחת אחריות ולהקשיב להנחיות השוטרים. ל”ג בעומר בטוח לכולם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn